mijn paard gek geworden..?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxkellyxxx

Berichten: 73
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: assendelft

mijn paard gek geworden..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 18:14

heey...
vandaag ging ik rijden en mijn paard
was helemaal gek hij sprong weg en
bleef maar rennen.
dus ik klauterde er van af
en had hem in de losgooi bak gezet
daar heeft hij nog 10 min gerend...
naja toen ging ik er op en toen was
hij mak maja dat verwacht je toch niet
van zo'n tinkie winkie....Tong uitsteken

wie heeft daar nog meer last van
winter in hun bol....?!

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:26

Haha, ja dat ken ik wel!
Soms echt niet leuk! Vooral nu ze weer bijna hele dagen op stal staan willen ze maar al te graag ff hun benen strekken. Ik gooi ze altijd ff los in de bak, kunnen ze ff lekker rennen.
Na 10 minuten ofzo is de meeste pit er wel af, en ga ik lekker poetsen.

Ik heb sowieso een heel druk paard, en vooral toen hij pas onder het zadel was, had ik er echt moeite mee in de winter. Hoop dat onze 2e winter onder het zadel wat 'rustiger'verloopt Haha!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:46

Ja de mijne is vaak ook zo fris, zeker als hij een paar dagen niet heeft gelopen! Knipoog

SunnyDay

Berichten: 40
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:20

Whahaha Haha! !Echt grappig Lachen !Ik zou dat niet verwachten nee !Doei Doei, doei !

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:22

Zal idd wel de winter zijn Kel Lachen Ik zie dat je nu Bokt aan het ontdekken bent? Vind je het al leuk? Tong uitsteken

Maar zeker van Spike verwacht je zoiets niet, die is helemaal nooit rennerig, en is altijd liever lui dan moe Haha!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:28

dit ken ik ook ja, Dev is de laatste paar dagen ook lekker fris....vandaag ging ie wel heel hard.....kging rijden op n lang gras stuk.....t was niet modderig dus k dacht dan kan ie zich n beetje uitleven...nou...dat heb ik gemerkt ook.... k kreeg echt tranen in mn ogen van de wind..... zo komt iig wel zn energie er n beetje uit Tong uitsteken

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:33

Had ik helaas net ook last van, maf beest. Er is vlakbij ons kermis, dus dat hoor je. Nek derop, en weinig kans dat je kunt sturen, staat gewoon stijf stil. Beweegt geen poot, en daar zit je dan. Als je dr schopt, ben je weg. Dus wat doe je dan... lekker relaxe Knipoog

Belle_Luvjah

Berichten: 33
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:38

Haha! Ja! De mijne is dan drukker dan ooit te voren! Knipoog Die wil alleen maar rennen... Lachen Meestal ga ik dan een stuk draven totdat ze rustiger is, maar dat is nog moeilijk want ze wilt gewoon in galop!

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:49

Krijgt hij misschien teveel brokken??Of haver??Dat hij daar misschien op reageert.Ik heb zelf een verzorgpony en die was ook helemaal gek.Voor het rijden nog gelongeerd,maar ze bleef druk.Uiteindelijk bleek dat ze teveel brokken had gehad!

Boety
Berichten: 157
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 17:02

zo mijn pony wil ook wel eens rennen maar die is nooit zo gek Haha!
ik zelf vind het wel grappig behalven als ik er af val Verward Verward Verward Verward Verward Verward

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:39

Het valt nog mee... de paardjes staan zo veel mogelijk buiten, elke dag wel in de bak of paddock. Alleen als het echt rotweer is staan ze op stal (en 's avonds natuurlijk).

carien13

Berichten: 1566
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 20:24

eey,

mijn pony heeft een schouder blessuure en dat beessie staat al een maand stil wel eefe longeren ofzow. Maar zat ik er gisteren op en dat beest geeft geen bok of wat dan ook ik wou dat mijn pony dat afentoe deed zeg ze kan wel wat peper in de kont gebruike *LOL* Tong uitsteken

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:18

Dev pakt de laatste tijd ook bijna elke kans dat ie even kan rennen, komt er een scooter langs zoals vandaag bijv. op normale, rustige snelheid (hij schrikt er normaal gesproken nooit van) en hij springt ineens 180 graden de andere kant op en wil wegrennen, dit lukte m alleen lekker niet Tong uitsteken echt hij schrikt ineens overal van. Hij heeft nogal last van aanstelleritus Tong uitsteken:P hebben jullie paarden daar ook last van?

carien13

Berichten: 1566
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 09:15

weet niet mijn pont heeft dus een schouder blessure en hij loop nog kreupel op de weg zeg maar maar als je haar in de wei doet gat ze rennen en gek doen heel vreemd maar hoe weet je nou waneer je pony zig aanstelt??

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 14:22

omdat hij er normaal gesproken niet van schrikt....inde zomer is Dev echt super lief en bijna nergens bang voor (nog heel af en toe voor tractors en vrachtwagens als ze veel lawaai maken en dichtbij zijn) Alles is dan gewoon heel normaal...maar ja in de winter niet Tong uitsteken dan is alles ineens blijkbaar heel eng Tong uitsteken ik doe hem nu al bijna een jaartje en weet wel een beetje wanneer hij zich aanstelt. Z'n eigenares zegt zelf ook dat hij zich aanstelt Tong uitsteken

carien13

Berichten: 1566
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 14:25

jha je hebt wel gelijk maar als je een pony een blessure heeft en je zegt ohg hij steld zich gewoon aan maar dat doet hij nie en je gaat er mee werken dan heb je weer een groot probleem *LOL*

carien13

Berichten: 1566
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 14:25

maart dat verschild natuurlijk van pony

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:37

als hij een blessure zou hebben dan had ik dat wel gemerkt, dan had ie waarschijnlijk niet eens willen lopen en k merk meestal wel als hij niet lekker loopt. Dus k denk niet dat ie een blessure of iets dergelijks heeft, want hij loopt nog normaal en erg vrolijk.