manen van een ander paard

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
m_forest
Berichten: 121
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Best

manen van een ander paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 09:49

hallo, ik heb ff een vraagje en wil wete hoe julie erover denken.

Nou ik rij bij een mevrouw en die heeft een aantal paarden, je kunt daar rijden voor 10 euro per 2 uur(buitenrijden).
Nou heb ik daar een lievelingspaard, hij is dan wel wat ouder daarom rijd er ok niemand op, maar ik vind het een fijn paard en er zit nog genoeg pit in!
Maar nou heeft mijn beste vriendin daar ook haar lievelingspaard, een meisje dat daar ook rijd rijd graag dressuur, dan pakt ze dus het lievelingspaard van mijn beste vriendin, maar tegelijkertijd gaat ze van andere paarden de manen knippen( jha je leest het goed knippen).
En als je daar dan iets van zegt van: doe je eigen paard van deze hebben wij vandaag dus blijf je bij je eigen paard. Krijg je ee antwoord terug: ik mag zelf wel weten wat ik doe me de paarden. Het was een haflinger en als je die manen kort gaat knippen vin ik dat persoonlijk niet mooi.

wat vinden jullie ervan als er iemand anders je paard knipt waar jij op rijd maar niet van jou is?

Ik vind het wasig, maarja wie ben ik, hoe zoiden jullie het vinden als je de manen van jou 'verzorgpaardje' zouden knippen??



m_forest
Berichten: 121
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 20:11

fijn dat jullie het allemaal met me eens zijn, want ik vond het ok geeeen gezicht bij een haflinger, en dat ze ze dan ook nog knipt is helemaal belachelijk!
tja sommige mensen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers