:(Mijn nieuwe broek...

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

:(Mijn nieuwe broek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 16:50

Vandaag ging ik naar mijn verzorg pony's... ik kom aan en zie de hond van de boer zitten. Ik wil het veld in lopen om de pony's te pakken, komt in eens Josh (die hond) aan rennen en springt tegen me op... Ik had juist mijn nieuwe broek aan... ik loop verder, Fielja (paard op stal) roept me dus ik denk: nou, laat ik daar maar is kijken, ff een wortel geven! ik erheen, wortel geven, wil ik weer terug maar er ligt overal modder. Dus ik heeeeeeeeel voorzichtig modder vermijden..... FLATS sta ik in eens tot mijn knieen in het water... IK STA IN EEN SLOOT! Ik er snel uit gegaan en loop met een kletsnatte broek verder, pak de pony, ga verder, zet pony aan het hek vast... Begint hij te trekken en alles en te steigeren dus ik snel aan het uiteinde van de paardenknoop trekken, pony weg, ik weer naar de pony lopen. Komt ie weer heel vrolijk naar me toe gelopen, ik hem ff aaien... vliegt hij er plotseling weer vandoor en ik glij weer het water in!! Huilen Ik weer eruit om weer achter de pony aan te gaan en jahoor!!! Georgy heeft een nieuw recor gevestigt door 3 x op hol te slaan Huilen

*LOL* Hoe erg kan een half uurtje bij de paardjes zijn?



Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 20:15

XD Ja idd het was geen goed idee om met mijn nieuwe broek erheen te gaan, volgende x toch maar een oude broek aan trekken

Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 16:29

Beauty_yana0 schreef:
jah wie doet nou zijn nieuwe broek aan na de paarden dat gaat nooit samen he
nieuwe boek--ยป Paarden... ? Neeh niet samen


XD Whaha, naja, ik kwam alleen om ff te kijken of alles goed ging, maarja ik weet nu beter want er ligt altijd wel iets om de hoek waar je zomaar.... ik kan stappen zoals een sloot XD


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers