A-brevet

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

A-brevet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 21:11

Ik ga misschien mijn A-brevet doen. Onze lesgeefster zij dat er in november zoiets word georganiseerd bij een manege in de buurt. Ik en mijn zus kunnen op onze eigen paarden gaan. Nu is het in november en juist in november gaan we een week naar egypte (herfstvakantie) dus hopen dat het niet in de herfstvakantie doorga maar in een weekend ofzo. Want wil het wel graag doen.

tenemieken

Berichten: 2326
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Aalst oost-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:52

bij ons is er gisteren op de manege juist A en B-brevet geweest.
ik had dit wel al maar was gaan kijken voor een paar vriendinnetjes en het ging echt allemaal heel goed. hij was wel streng genoeg hoor Scheve mond

hoop voor jouw dat je het zeker kan gaan afleggen.
veel succes hoor OK dan!

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 16:55

Dankjewel

LouLi
Berichten: 348
Geregistreerd: 23-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:09

Je kan op de website van de VLP zien welke datums de A en B brevetten worden afgelegt.
veel succes!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:35

a en b brevetten zijn echt leuk! op onze manege zijn we t met een groep vrienden gaan doen. bij de theorie hebben we ons al ziek gelachen. die wat ons theorie gaf kwam ons af en toe zelfs helpen Bloos!
wij waren met een groepje van vier. en zaten te lachen met al die gespannen gezichtjes.
tijdens t rijden zijn der een paar ongelukjes gebeurt. maar niet echt ernstig Knipoog iedereen kon der mee lachen. ook persoon in kwestie na eventjes Schijnheilig
brevetten zijn echt leuk als je een beetje close bent op je manege Knipoog

theorie was trouwens niet zooo moeilijk. en ook de praktijk vond ik wel meevallen. veel succes!