H0ow, wat moet ik nou?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

H0ow, wat moet ik nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 19:18

Haihai Mensen,

Ik verzorg een heel ,lief shetje, ben dol op 'm.
Heb 3 jaar gezocht, en EINDELIJK wat gevonden, dus ik moet sowieso dankbaar zijn, MAAR...Het loopt gewoon niet.
Alles ging anders dan verw8.
De mensen eromheen zijn eigenklijk best aardig.
Ik moet een halfuur met tegenwind fietsen eer ik d'r ben (en dan fiets ik ook nog elke dag naar school een halfuur), op 't eerste gezicht wilde mijn oeder niet dat ik dat ging doen, maar toen bood de eigenaresse dat ik wel elke keer met haar mee kon rijden. Nou, helemaal toppie!
Alleen jammer dat er niets van terecht komt...
Er zijn nu ook nog andere meisjes die sammy verzorgen, die ik...minder aardig vind, en die haten me volgens mij.
Ze hebben ook precies de dagen gekregen die ik wilde, volgens mij vind de eigenaresse hun ook veel aardiger.
Nou staat er een pony op stal bij mijn verzorgpony, die ook verzorgt moet worden. Die pony ken ik al lang, is echt een POEPIE, dus ik d8: Ik vraag aan een vriendin of ze nog iets zoekt, en dan kunnen we beide beestjes samen doe. Ik vertelde dat dus tegen de eigenaresse, zo van: Ik vidn die shet helemaal tegek, een vriendijn van mij zoch nog iets, dus die gaat die andere pony misschien samen met mij doen (noem liever geen namen) Waarop ze antwoord: Hieruit maken we op dat jij die andere liever doet dan 'de shet' . Da's dus niet zo, daarna zei ze alleen nog mm en daarna zei ze: Ik ga, doeidoei..
Ik voel me poedersuiker, op zo'n manier hoeft 't niet meer eigenlijk, hoe dol ik ook ben op 'de shet'.
Vinden julluie 't trouwens raar dat ik met een vriendin dat paardje erbij wou doen? Op Hem kun je wel makkleijker/verder rijden dan op 'de shet' , want die benkl aant inrijden, maar ik vind de shet net zo lief en doe hem net zo graag!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:24

Nouja van dat fietsen moet je geeen probleem maken, want je kan met mij mee fietsen.. Knipoog voor de rest weet ik eigenlijk ook niet wat je moet doen, maar als je geen plezier hebt in wat je doet dan moet je ermee kappen...
Heb ik ook gedaan, nouja, het was eerder zo dat zij niet meer wou dat ik haar welshes ging verzorgen Verward en ik vond het ook niet zo leuk/klikte niet echt dus ben ik er mee gestopt.
Doe gewoon wat je zelf wilt!
Kijk desnoods anders ff bij die andere pony, stel dat het tegen blijkt te vallen, dan kan je altijd nog terecht bij die lieve shet!
Pff lastig hoor!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:41

Ik zou gewoon op zoek gaan naar een ander ponytje,
een verzorgpaardje heb je voor de lol en er niet elke dag met tegenzin heen te gaan, omdat je moet fietsen en je die meiden tegen het lijf kan lopen.
Natuurlijk kan je het ook gewoon met die meiden het erover hebben.
doen wat je hart je ingeeft Knipoog

succes!

meer iets voor pp of vmr

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:48

Verplaatst naar PP.

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 20:53

Gwoon nix van die andere meiden aantrekken als je die shet echt heel leuk vind! Maar ale je die andere pony liever doet moet je gewoon zelf bepalen wat je het leifst doet hoor! Toen ik stopte met mijn verzorgshetjes waarmee ik alleen kon wandelen en verzorgen om naar de privestal waar ik nu rijd te gaan waren ze ook niet enthousiast, maar je moet geen dingen doen die je niet (meer) leuk vind!

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:19

Er heen fietsen lijkt me geen probleem als je echt heel graag die pony wil verzorgen. Ik heb zelf ook meegemaakt dat andere (penny) meisjes pony's samen met mij verzorgde en ik weet hoe irritant dat is. Ik weet er ook geen oplossing voor...misschien kun je naar een andere verzorgpony zoeken, maar ik snap dat je de Shet niet kwijt wil. Je moet idd geen dingen doen die je niet leuk vind...
Succes ermee...

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:29

Je moet doen wat je denkt dat het beste is. Meer kan ik niet zeggen Lachen...

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 21:37

Thnx allemaal ....Maar ik weet het nog steeds niet :'(

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:39

Als je er geen plezier meer in heb en je gaat er met tegenzin naartoe zou ik stoppen en proberen een ander paardje te zoeken. (ook wat iets meer in de beurt is) Als je het nog wel leuk vind idd gewoon niks van die meiden aantrekken en met de eigenaar afspreken waarneer jij er naartoe gaat en die andere meisje. Succes ermee! Lachen

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 21:46

Dat hebben we ook afgesproken, maar ze houden niet echt rekening met me, als ik zo zondag wil gaan, en zij ook, maar dan sochtend, moet ik w88 totat 'de shet' terugkomt, want ze wilde toch wat later...Boos!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 21:52

Gewoon vaste dagen nemen.
Op die dagen ga jij en op die andere hun.

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:07

Die meiden houden zich niet aan die dagen, die meiden komen gewoon wanneer ze zin hebben, en dan komt Bananencent ze opeens tegen!
Banaantje, je mag ook wel eens met mij mee hoor Lachen maar je snapt natuurlijk dat ik het liefst mijn verzorgpony's voor mezelf hou:) (wat een ego ben ik eigenlijk)
nouja, ik weet dat je verzot bent op je lieve verzorgshet, maar kijk ook eens bij dat andere paard, als dat je bevalt kan je misschien stoppen met die shet.

bloetoet

Berichten: 230
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:18

hey...als je er geen zin meer in hebt kan je ook gewoon eerlijk zeggen...en die meiden hebben de zaterdag gekregen omdat jij niet rijd als je alleen bent..en ik heb gezegt dat je mee kon rijden als ik er ook naar toe ging...anders kan ik net zo goed altijd zelf gaan en daar heb ik geen verzorgsters voor...en zondag wilde jij niet want dan kon je niet?!! ik heb het je aangeboden op zondag!!! ik heb geen zin ijn gezeur enzo....en wat ik idd raar vind is dat als je maar 1 keer per week kan dat je dan wel een andere erbij kan doen?!? Verward Verward

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 17:54

Haihai, Ten eerste: ik heb er nog wel zin in, ik ben echt DOL op Sammy, en in Devlin was IKZELF niet geintresseerd, maar een vriendin van mij, en als die dan dezelfde dag zou hebben, zouden we een beetje kunnen delen enzo, hoewel dat niet betekende dat ik met sammy zou stoppen. Maar dat gaat sowieso niet door, want ze vinden me nog te jong. Ik kan inderdaad zondag niet als vaste dag, want vaak kan ik welk, maar ook regelmatig kan ik niet. Het rijden alleen gaat eigenlijk steeds beter, vooral als Jen en ik samen rijden, maar toch waag ik af en toe een poging in mijn eentje, en dan lukt het me wel om een stukje te rijden, maar oke, dat noem ik niet echt 'rijden'. Die topic komt natuurlijk heel negatief over, maar ik heb dat ook niet geschreven in mijn beste humeur. Ik mag sowieso als het vroeg donker is niet naar schalkwijk op de fiest, Dus da's natuurlijk wel balen.

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:46

hai hai! ik weet dat ik me hier niet al te veel mee moet bemoeien, omdat dit tussen jullie is, maar alsnog wil ik dit ff zeggen tegen renée:

is het wel handig om een verzorpgony te hebben als je niet regelmatig kan komen? want voor een verzorgpony moet je gewoon de tijd hebben!

en ik vind het onzin dat je niet rijdt in je eentje! ik heb dus ook verzorgpony's, en ik ben bezig een shetlander in te rijden, en dat lukt prima! en soms gaat er iemand mee en soms ook niet!
Maar ook in mijn eentje ga ik rijden!

Waarom doe jij dat niet Verward

Whitneylover
Berichten: 6
Geregistreerd: 22-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:58

Ik vind ook dat je er best in je eentje op kan gaan zitten! ik heb dan toevallig eigenpony's bij huis... maar mijn vriendin verzorgt mijn pony dan omdat ze geen andere pony kan vinden en die rijdt soms ook alleen meestal ben ik er dan wel en ga ik kijken maar goed... ze doet alles in haar eentje (tenminste ze vraagt nooit wat aan mij) ik help haar ook wel is....

Dit wil ik dan nog ff tegen je zeggen: Je moet geen verzorgpony nemen als je er geen tijd voor hebt en of je het niet (meer) leuk vind!! je moet doen wat jij wilt!!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:03

helemaal mee eens.. en als je ergens mee zit ofzo, moet je het gewoon zeggen.. het is namelijk niet fijn als er dingen worden gezegd achter je rug om.. dus gewoon eerlijk en open zijn Lachen
waar ik die shets verzorg hebben ze een notitieblok liggen waarop ik moet schrijven wat ik gedaan heb, wat goed ging en wat fout ging en wat ik ervan vond.
hun schrijven dan weer terug, en omdat we elkaar haast nooit zien houden we op die manier contact en overleggen we met elkaar Lachen

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 19:45

Ik rijd ook wel in mijn eentje, maar die 2 andere meiden rijden vaker, dus die krijgen voorrang, vooral nu met zadel gaat rijden goed hoor!
Weetje, ik heb zeeen van tijd, en zou bijna elke dag wel een halfuurtje kunnen komen,(als het in Nieuwegein was dan) en sommige dagen langer, maar omdat ik er een halfuur over ode om er te komen, kan ik maar een paar keer per week Boos!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:47

nouja zeg.. stuk chagerijn! je moet er toch wat voor over hebben!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 19:51

Trouwens, thnx voor 't oppeppen!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:33

Jij was toch geïnteresseerd in Dev?? niet een vriendin? En er wordt al voor m gezorgd hoor....ik kom 5 dagen in de week en dan is zn eigenares er zelf ook nog. Ik weet dat ze nog iemand anders zoekt, maar wel iemand die op vaste dagen kan komen. en hoezo ken je m al lang? je doet sammy pas n paar weken..... Verward En ik fiets ook een halfuur hoor. 2 weken geleden zelfs een week lang elke dag, ik doe daar toch ook niet moeilijk over.... ik begrijp je wel n beetje hoor, maar ik begrijp Joyce's standpunt iets beter....

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:40

je hebt helemaal gelijk!!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 21:20

Ik nsap jullie ook, tis ook meer mijn moeder die een heisa maakt van het fietsen, want die wil niet dat ik sn8s in het donker nog een halfuur fiest in the middle of nowwhere. Dat lang was idd een stom tiepfoutje, doe sam pas ehm..vanaf eind Juni. Ik was geintresseerd in Dev voor een vriendin, en dan kon ze hem doen en ik sam, leek me leuk, samen rijden.ik snapte ook niet waarom die advertentie er stond, ik d8 er ook niet bij na, maar dat hele plan is sowieso van de baan. Jullie hebben gewoon te gelijk, ik begin me af te vragen wat ik allemaal sta te banketstaaf..Want ik ben dol op Semmiej, en zou um nooit willen omruilen!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 21:20

of eigenlijk meer: 's avonds in het donker, want om nou snachts naar sem te gaan Tong uitsteken

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:27

t is Sammy niet Semmiej maar goed, wat ik gehoord heb van meerdere mensen is dat jij zelf geïnteresseerd was maar dat je niet mocht van Dev's eigenares.... owja nog iets...beetje offtopic maar goed je mag geen msntaal gebruiken als je 't te vaak en te erg doet kun je n ban krijgen en mag je n tijdje niet op bokt.... Ik fiets trouwens toch ook nooit in 't donker?? en voor mij is 't ook 'n half uur.....kben altijd optijd en voor het donker thuis...en dan heb ik nog genoeg tijd voor Dev en zo vroeg ben ik ook niet uit....k kan meestal pas rond half 3 a 3 uur erheen....