Penny moet stoppen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
seicento

Berichten: 432
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Amsterdam.

Penny moet stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 18:08

ik vind dat de penny moet stoppen ze laten in elk boek zien dat ieder meisje wel een eigen paard kan hebben en maken die kinderen gek dat het ze altijd lukt om een verzorgpaard te krijgen dat dacht ik vroeger namelijk ook ik heb dus nogsteeds geen eigen paard en heb geen verzorgpaard meer nou leuk zeg als je altijd hetzelfde leest en je vriendinnen van je wel een paard krijgen van hun moeder.

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:35

Nou het hoef niet perse te stoppen or..! maaruh iets minder fantasie in die verhalen mag wel.. Maar die kinderen vinden dat weer leul Scheve mond

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:35

Ik denk dat het probleem eerder bij jouw ligt dan aan de penny Haha!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:37

Je hoeft de penny toch niet te lezen? >;)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:39

Ik denk niet dat je hier de penny de schuld van kan geven Haha!
Een beetje slim kind weet ook wel dat dat verzonnen is en een utopie. Ik bedoel, meisjes die zomaar een verzorgpony, eigen paard of wat dan ook krijgen als donderslag bij heldere hemel.... Tja, dat komt in 99% van de gevallen niet voor Haha!

Whitneylover
Berichten: 6
Geregistreerd: 22-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:46

Ik lees de penny ook en ik weet dat je niet zomaar een verzorgpony kan krijgen maar daarvoor op de fiets moet stappen!! en ik heb nu een eigenpony! (wel logisch als je ouders een stal hebben) maar daar moest ik ook eerst voor bewijzen dat ik een eigenpony aankan!!! en dan nog kinderen die de penny lezen (tenminste als je een beetje slim bent) weet je ook wel dat die verhalen verzonnen zijn!!! ene dat je niet zomaar een verzorgpony of eigenpony kan krijgen!! als je ouders daar geen geld en of grond voor hebben!!!

ff voor de meisjes die de penny lezen en dit lezen:
JE KAN NOOIT ZOMAAR EEN VERZORGPONY KRIJGEN!! EEN EIGENPONY OOK NIET!! DAAR MOET JE ECHT WAT VOOR DOEN... OF JE MOET HEEL VERWEND ZIJ OM EEN EIGENPONY ZO MAAR TE KRIJGEN!! MAAR DAN NOG DAN MOET JE NOG GROND HEBBEN ENZ. ENZ. ENNE EEN PONY VALT NIET ZOMAAR UIT DE LUCHT HOOR!! JE MOET OOK OP DE FIETS STAPPEN VOOR EEN VERZORGPONY!! EN GELUK HEBBEN!!!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:48

Naja laat die meisjes lekker dromen na je 15e heb je door dit allemaal niet zo logisch is.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:48

Beetje vreemd om dan de Penny de schuld te geven.
Als jij een boekje niet van de realiteit kan onderscheiden, dan is dat meer jouw probleem.

seicento

Berichten: 432
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 18:48

thnks Lachen

seicento

Berichten: 432
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 18:49

nou ik heb gelezen dat pennymeisjes al een pony hebben gestolen omdat ze dacht dat dat haar verzorgpaard was nou lekker dan.

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:50

jah zo heb je wel meer uitzonderingen, je wilt niet weten wat voor maffe dingen mensen doen, dnek je serieus dat door de penny kindjes massaal pony's gaan jatten??

seicento

Berichten: 432
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 19:15

niet allemaal maar ze denken er wel makkelijk over

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:40

Dat meisje dacht volgens mij niet dat het haar verzorgpony was, maar die zei dat het haar verzorgpony was. Dementie komt niet voor op zulke jonge leeftijd dus volgens mij wist dat meisje het dondersgoed dat het niet haar verzorgpony was. Ik denk niet dat je de penny daar de schuld van kan geven, wie weet lazen die meisjes de penny wel helemaal niet, paarden zijn tenslotte overal, wie weet was ze gewoon jaloers en wilde dat die pony haar verzorgpony was Knipoog.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:41

Als iemand pennymeisje op bokt wordt genoemd wil dat niet zeggen dat ze de Penny lezen! Het is een verzamelnaam voor meest jeugdige bokt bezoekers die alle paarden lief, zielig en fantastisch vinden. En dan ook nog, niet gehindert door enige kennis van paarden, allerlei opvoedkundige tips en verhalen de wereld insturen.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:42

Ik zou zeggen... Vecht het eens aan met Penny...
Dwing ze maar te stoppen, draag goede argumenten aan...
Ik wens je heel veel succes... OK dan!

Ilzas
Berichten: 3217
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:44

Wat is dit ook een geweldige site he ! Echt mensen die discussieren of de Penny afgeschaft moet worden. Geweldig mensen ! You just made my day: you just made me laugh.
Ja, die stoute stoute Penny, daar zouden ze nou echt eens iets aan moeten doen !

AuthenticJarig

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:45

xtwisterx schreef:
Ik zou zeggen... Vecht het eens aan met Penny...
Dwing ze maar te stoppen, draag goede argumenten aan...
Ik wens je heel veel succes... OK dan!


*LOL*

Ilzas
Berichten: 3217
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:45

ehm, wie is de uitgever eigenlijk van de Penny ?

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:50

Whitneylover schreef:
ff voor de meisjes die de penny lezen en dit lezen:
JE KAN NOOIT ZOMAAR EEN VERZORGPONY KRIJGEN!! EEN EIGENPONY OOK NIET!! DAAR MOET JE ECHT WAT VOOR DOEN... OF JE MOET HEEL VERWEND ZIJ OM EEN EIGENPONY ZO MAAR TE KRIJGEN!! MAAR DAN NOG DAN MOET JE NOG GROND HEBBEN ENZ. ENZ. ENNE EEN PONY VALT NIET ZOMAAR UIT DE LUCHT HOOR!! JE MOET OOK OP DE FIETS STAPPEN VOOR EEN VERZORGPONY!! EN GELUK HEBBEN!!!

Ik ben heel erg verwend Rolleyes

Hier kan je de penny echt niet de schuld van geven hoor...
Ik ben het helemaal met xtwisterx eens *LOL*

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:53

Haha, ik ben blijkbaar ook verwend. Lachen Maar ik had het eigenlijk ook totaal niet verwacht ook, ik heb nooit gesmeekt ofzo... Knipoog Dus voor mij is het zeker zo'n beetje uit de lucht komen vallen! (ik was wel 'al' 16.5, en bijna 15 toen ik het te horen kreeg, maar ik ben ook pas gaan rijden toen ik bijna 12 was.)
Laatst bijgewerkt door Mews op 22-09-04 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:54

Holco Publications Schijnheilig

lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:54

Nee je kiest er zelf voor om hem te lezen...

Vond het vroeger wel leuk! Kon ik me lekker inleven in die gare verhaaltjes ghgh Haha!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:04

haha ik heb wel eens bij de holco gewerkt met penny's inpakken Tong uitsteken maar je hoeft niet verwend te zijn om een eigen pony te hebben, beetje overdreven. Ik heb ook niet mijn pony's gekregen maar heb er hard voor moeten werken en sparen, en nu nog steeds Haha! de ene geeft zn geld uit aan kleding en sigaretten, de ander legt t aan de kant. Ik heb de penny verhalen altijd erg mooi gevonden en de fantasie kan mij niet genoeg zijn hoor het valt reuze mee. Ben 21 en als iemand een penny heb lees ik die gewoon ook. Ben jaren lid geweest. Hardtikke leuk altijd. Kinderen hebben met of zonder de penny al een rijke fantasie, en als ze in t echt geen pony kunnen hebben kunnen ze dat wel in hun fantasie. Ik vind dat ze daar goed aan doen eigenlijk! Go Penny Haha!

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:35

scooby schreef:
Naja laat die meisjes lekker dromen na je 15e heb je door dit allemaal niet zo logisch is.


op je 13e Knipoog haha, nouja heb sinds m'n 13e eindelijk een verzorgpony voor elkaar weten te krijgen!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:53

span een proces aan!