Welk dekje voor op concours?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:05

Margreet schreef:
Ik heb gisteren toevallig een nieuw dekje gekocht, van HKM. Met een biesje erlangs en een gestikt "golfje".

http://www.reitsport-hkm.de/web/index.php

Deze, maar dan in het wit:
[image]

De buitenkant is een beetje fluweelachtig, maar niet heel erg "harig".


Hey Margreet. Ik zit er over te denken om óf dit dekje te kopen óf een Stubben dekje (wit). Weet jij of die van jou goed schoon te maken is in de was machine? Er zit namelijk wel een goude bies om dus als ie echt vies is kan je hem niet in de bleek zetten...


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:17

Dank je wel voor de informatie! Lachen

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:08

Ohja, ik zag gisteren ook al iemand met dat sjabrakje die jij hebt rijden Margreet. niet wetende dat jij dat was. Ik heeeeel goed kijken hoe ie eruit zag natuurlijk. Was erg mooi!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:16

Ja was echt grappig Lachen Mooi dekje. Maar ik zat er goed op te focusen en heb ik het nou goed gezien dat er onder je been (bij de singel) de bies niet dooloopt?
Anky dekjes vind ik wel mooi staan, maar niet mijn smaak. Ik vind die stubben ook mooi. Er reed een schimmeltje met een Stubben sjabrak. Moooi. Alleen ze had hem wel mogen strijken Haha!

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:44

Ja ik lette goed op! Ik vond het eerlijk gezegd het mooiste sjabrakje wat ik langs heb zien komen Haha! Maar die stubben vind ik ook nog steeds mooi! Alleen bij dat meisje was hij vrij verkreukeld, (stof) ze had hem eigenlijk moeten strijken ofzo Lachen
Hmm ja mijn vriendin had ook een wit sjabrak met een gouden bies. Die liep wel helemaal door. Werd ook snel lelijk. Dit is dus een goed systeem wat jij hebt. Hoe duur was ie?

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:14

Ohhhhhhhhhh Hebben!!!! Volgens mij hebben wij hier geen Stubben acties in de buurt Boos! Jammer zeg! Weet jij nog hoe duur die Stubben sjabrakjes waren? Zodat ik een beetje een idee heb hoeveel ze kosten. Lachen
Hmm ik ga nu echt twijfelen tussen een Stubben of die jij hebt voor mijn wedstrijd sjabrak. Ik heb er al 3 liggen thuis, maar ik gebruik er toch standaard twee niet, dus die kan ik net zo goed verkopen/wegdoen. Lachen

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:20

Ai, dat is behoorlijk prijzig. Maarja, als ik wederom geobserdeerd ben door een paarden-hebbe-dingetje, kan niets me er meer vanaf halen Knipoog
Ok thanks voor de prijzen opgave Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers