Mieke is niet drachtig

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Mieke is niet drachtig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 18:31

Vandaag werd mieke gescant en ze bleek niet drachtig te zijn. De baarmoeder was helemaal leeg Verdrietig . Aleen de dierenarts kon er niet inkomen omdat mieke na de dierenarts aan het trappen was. Kreeg ze een lichte verdoving. Nou dat werkte gelijk. Ze was gelijk een suf konijn. Een wild eendje getemd tot een suffe eend. Ze was opeens zo lief hihi. En toe kon de dierenarts kijken.

Ook werd mieke gelijk bekapt waar ze nog steeds suf stond te wezen haha. Je had er echt geen hond aan. Toen ze op de wei mocht liepen die andere merrie blij door de wei te rennen terwijl mieke achteraan sjokte:P. Sufkop



miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 21:27

nee de hengst staat bij ons op stal dusja. En het is nu te laat voor te dekken.


Ja lin geen taart jammer he

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 17:25

ja de hengst is charan van jazz-fan. Ze wordt volgend jaar gedekt dus ik hoop dat het dan wel goed lukt
dit is charan
Afbeelding
Afbeelding

dusja volgend jaar beter

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 17:53

ja ik hoop het wel en ik hoop dat sabrina goed sexuele voorlichting geeft van hoe het allemaal moet Haha! niet dat we weer 1jaar moeten wachten:D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers