Kweet niet of het hier goed staat, excuses voor asl dat niet het geval is!
Tijdje terug had ik topic geopend over dat ik een bekende ruiter zocht.. Ik open hier een nieuw topic, omdat in dat andere topic alleen mensen met serieuze interesse mogen reageren, en ik vind het ook leuk om andere reacties te krijgen! En om jullie op de hoogte te houden.
Even kort wat achtergrondinformatie.
Voor mn instructrice dr verjaardag willen ik en een vriendin ahaar een les bij een bekende ruiter geven. Dat is Adelinde Cornelissen geworden en op plan B Lotje Schoots. Voor achtergrond informatie: [EA-GZ] vraagje over les bij bekende ruiter.
De introductie van het vorige topic:
Ik heb samen met nog 2 meiden les (allemaal apart hoor) van een supergoede en lieve instructrice. Ze geeft heel erg goed les, en ze kan zelf ook heel goed rijden. Maar ze legt ook alles heel goed uit enzo. Ze is streng, maar rechtvaardig. Ook kan ik buiten de paarden goed met haar opschieten, net zoals die andere meiden. We hebben altijd een half uur les, maar zij vindt dat je in een half uur niks kan doen, dus ze geeft dan altijd 3 kwartier les minstens. Zo leuk! Ze krijgt weinig betaald, maar ze doet er wel veel voor. DAt doet ze trouwens ook niet bij iedereen. De uren die ze extra maakt, krijgt ze overigens wel achteraf betaald gelukkig. Het heeft ahar ook niet altijd mee gezeten wat betreft haar paard. Theeft een tijd geduurd voordat ze Z was, omdat haar paard af en toe blessures had, of zij had blessures. Nu is ze Z, maar is haar paard getrapt door een ander paard, en daar heeft hij nog steeds last van. Zal ook nog wel een tijdje duren volgens de dierenarts. Daarom (en voor haar verjaardag) willen we haaar een prive les bij een bekende ruiter geven.
Maar nou wilden we dus haar een kado geven omdat ze in oktober jarig is (ik weet het, duurt nog lang), en we wilden eigenlijk zoiets doen als een les bij een bekende dressuur ruiter. Daar moet je wel vroeg bij zijn om het te regelen, omdat die mensen het natuurlijk superdruk hebben!
Het is zoo leuk om te regelen! Ik had vandaag haar vriend gebeld, om uit te vogelen wanneer ze rond haar verjaardag vrij is. Maar ik had haar gebeld met de smoes dat ik haar vriend iets wilde vragen over auto's.. (aangezien ik een auto ga kopen!). Dus toen ik hem aan de lijn had, vroeg ik of hij wilde acteren, of dat hij bij haar weg wilde lopen omdat ik hem niks over auto's wilde vragen, maar over het kadootje! Kmoet zeggen dat hij dat supergoed deed! Het begon met da tik het uitlegde en vroeg of hij wilde acteren of weg wilde lopen. Toen zei hij, okee, over welke auto;s gaat het dan? Toen vroeg ik of hij kon kijken welke dagen zij vrij was. hij zei: jaa, op zaterdag overdag doen ze ook wel apk keuringen.. Toen vroeg ik of ze buiten het weekend, ook nog doordeweeks een dag vrij had, (zodat we zoveel mogelijk data kunnen doorgeven, des te groter is de kans dat ADelinde ook kan). Toen zei hijBel me anders morgen maar even, als je bij de dealer staat. Dan kan ik je dan even tips geven enzo.. Ik lag te schuddebuiken, niet normaal! Maar goed. Kga hem morgenmiddag terugbellen. Ben benieuwd als hij normaal kan praten wat zijn reactie is! ZOndag gaan we Adelinde Cornelissen bellen, om te alvast een datum te reserveren.
We gaan ook vragen of de 18 leerlingen die zij groepsles geeft(mijn instructrice), misschien 3 euro bij willen dragen aan het kado, omdat het anders wat te duur wordt. Wij (ik, vriendin, en nog 2 anderen) betalen 10 euro pp en de extra kosten die erbij komen, en de leerlingen dan natuurlijk veel minder). We gaan dan elke lesklant van haar, voordat de les begint (als zij dus nog niet aanwezig is) een envelop geven, met daarin een papiertje waarin we het uitleggen. We kunnen haar namenlijk niet wegkrijgen bij de les zonder dat het opvalt. Hopen dat het zo lukt!
Nou ik ga weer stoppen. ALs er vorderingen zijn zal ik dat wel melden. Ook zijn tips natuurlijk altijd handig!
(over goed liegen bijvoorbeeld
)Groetjes Itsmi.