Ben 4 keer ofzo gevallen,
een keer met springen, toen nam ze zo'n reuzen sprong

En keertje sprong ze opzij terwijl we aan het uitstappen waren, pony schrok van een vogel

Nog een keer was omdat paardlief hele tijd haar hoofd omlaag deed...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar 4 keer daarvan was gewoon omdat je dan een beetje raar aaan het doen was, zoals met een shet door de wei crossen en dat de shet naar rechts gaat, en jij rechtdoor..
(nu geniet hij van zijn oude daagjes op een heel groot stuk land
)
,
, heb ontelbare boks uitgezeten, ik heb 2 keer voor het zadel op de nek gehangen en een keer voor de borst van het paard onder aan z'n nek, hoe ik dat heb gedaan??
En de tweede keer was in het bos, daarna niet meer gelukkig
had vroeger een hele coole wehls C witte merrie van 5 jaar oud en die heeft me in een jaar tijd wel 40 keer laten vliegen maar daar heb ik wel van leren zitten heb de laatste 5 jaar niet meer gevlogen wil ik graag zou houden. nooit iets ernstigs mee gemaakt met vliegen wel op andere manieren
wordt als ik koude voeten heb ook helemaal blauw gevlokt heel vreemd gezicht.
behalve twee weken rugpijn, eventjes zwart voor mn ogen, ben ik er met de schrik vanaf gekomen..
ik zat op mn pony, en wou laten zien dat ik iets vanop de grond op kon rapen, zonder dat ik eraf kwam.. Damn, mislukt 
met het opstappen, ik had mijn rechterteugel iets strakker gepakt en toen ik wou opstappen, begon mijn pony rondjes naar rechts te draaien, ik kon me niet goed afzetten en hong eerst nog wat te bengelen, maar toen achterover gevalle
in het gras ^^
. Als een paard bokt of er vandoor schiet is het me altijd gelukt te blijven zitten, of van zn nek weer in het zadel terug te krabbelen
En nu zit er een hele bult op me been, ik heb geen idee hoe dat kwam...?