Nicky en Casper vannacht meegenomen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

blacklight

Re: Nicky en Casper vannacht meegenomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:20

Jee wat voor een verschrikkelijk stomme mensen bestaan er toch. Ik kan me daar echt kwaad over maken waarom kunnen mensen niet gewoon met hun klauwen van andermans eigendom afblijven.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 14:00

Fieke_ schreef:
ik ga nu weer even kijken.. want met Casper gaat het niet helemaal goed. Hij loopt maar te hoesten, en heeft zn been open gehaalt...

En hoe was het met hem?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:36

Sterkte. Gelukkig zijn ze terug en ben benieuwd of je er nog achter komt wie het heeft gedaan.

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:15

Ja ik weet wie het gedaan heeft. nog neit van de persoon zelf gehoort, maar ze is gezien. En het blijkt mijn beste vriendin te zijn. Ik zal eens even wat neerzetten over hoe het precies gegaan is:

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:16

Echt erg als je beste vriendin dat doet Bloos! Ach gut

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:16

je beste vriendin takeld je lieve pony's zo toe????

Nou die zou ik geen vriendin meer noemen hierna,
Ga je dr nog aangeven?

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:21

Opa (ik noem hem even zo, ik weet zijn echte naam niet. Het is de vader van de eigenaresse van het huis, waar hij nu even op past), was vandaag weer op de boerderij. Toen ik aan het rijden was kwam hij naar me toe, en ik vroeg meteen over wat er précies gebeurt is. Het meisje dat altijd meegaat had me over de telefoon wat verteld, maar het blijkt niet allemaal te kloppen. Hij vertelde dat het het meisje dat donderdag en vrijdag (Iris, mijn beste vriendin), mee was gegaan hier dus om half 4 's nachts op de stoep stond. Met Nicky en Casper. En nog 2 andere meisjes. Ze had een rijbroek aan, en Nicky had geen Hoofdstel in (dus geen uitgescheurde mondhoeken, dat heeft Corlieske, het meisje dat meegaat, dus over de telefoon 'verzonnen') en geen zadel op. Maar Iris had een rijbroek aan. Er waren nog 2 meisjes bij haar, eentje met zwart haar. Iris zei dat de pony's bij de buurvrouw stonden. Maar wát doet Iris om dat tijdstip 4 km verder van huis ? Om hálf 4 ? Opa zei dat ze iets had gezegt over een feestje ofzo, misschien sliep ze bij een vriendin. Maar datlijkt me sterk, want die volgende dag hadden we om half 10 's ochtends nog afgesproken. Ze heeft er niets over gezegd.
Toen vroeg ik aan Opa of hij het soms had gedroomt, of of hij soms dronken was.

Toen ik net thuiskwam heb ik meteen naar Iris gebelt, ze was niet thuis, ze was zwemmen.Het zwembad gaat om half 6 dicht, ze zal wel om 6 uur thuis zijn. Ik bel haar METEEN op, en ze heeft me heel wat uit te leggen.

Casper heeft zich dus wel echt open gehaald, want dat heb ik ook gewoon gezien.. Maar ik vind het zó'n vreemd verhaal ! Ik snap er nog steeds niet zo veel van om eerlijk te zijn.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:22

Het word steeds verwarrender inderdaad,

Nou ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt!

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:24

Ja ik snap er echt niets meer van. Ik weet nog niet of ik haar ga aangeven, ik wil eerst het hele verhaal horen..

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:26

Dat zou lekker banketstaaf zijn als je eigen beste vriendin jou zoiets aan doet.
En precies wat je zegt, wat doe je om dat tijdstip 4km van huis?
En ook al zou ze bij een vriendin hebben geslapen, loopt je nog niet midden in de nacht 'zomaar' over straat. Hoe oud is ze dan?

Ik ben benieuwd wat ze zegt als je ze belt..

Heb je al aangifte gedaan?

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:27

Fieke_ schreef:
Ja ik snap er echt niets meer van. Ik weet nog niet of ik haar ga aangeven, ik wil eerst het hele verhaal horen..

Je hoeft haar ook niet aan te geven maar wel dat je pony's gejat zijn, tenminste poging tot..
Stel dat het meer gebeurd in de buurt..

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:29

Ik snap het ook niet,
maar wat een lekkere vriendin zeg ? Verward
Sjeeezus !

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:31

Daar is ze helemaal geen typje voor. daarom snap ik het niet.
Ze is 12 jaar! misschien was de dronken ofzo, ik weet het echt niet. ik wil haar echt heel snel spreken, ik wil echt weten wta hierachter zit !!

Ze is al mn hele leven mijn vriendin, en ik ken haar heeel goed.

En weetje, misschien was het geen poging tot jatten, en sliep ze echt bij iemand of weet ik wat. en stonden ze écht bij de buurvrouw, en bracht ze ze echt terug. IK weet het niet hoor, ik wil het graag allemaal van haar horen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:32

Nou lekkere vriendin!
Ik zou niet vragen wat er allemaal gebeurd is door de telefoon, maar ik zou vragen of jij bij haar langs kan komen, of zij naar jou kan komen.
Dan zie je ook meteen op wat voor manier ze het vertelt, en houding zegt soms ook wel eens wat.
En het ís gewoon vreemd, want wat doet zij daar om half 4 's nachts, mét jou pony's?!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:33

blauw00gje schreef:
Fieke_ schreef:
ik ga nu weer even kijken.. want met Casper gaat het niet helemaal goed. Hij loopt maar te hoesten, en heeft zn been open gehaalt...

En hoe was het met hem?

? Tong uitsteken

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:35

Fieke_ schreef:
Opa (ik noem hem even zo, ik weet zijn echte naam niet. Het is de vader van de eigenaresse van het huis, waar hij nu even op past), was vandaag weer op de boerderij. Toen ik aan het rijden was kwam hij naar me toe, en ik vroeg meteen over wat er précies gebeurt is. Het meisje dat altijd meegaat had me over de telefoon wat verteld, maar het blijkt niet allemaal te kloppen. Hij vertelde dat het het meisje dat donderdag en vrijdag (Iris, mijn beste vriendin), mee was gegaan hier dus om half 4 's nachts op de stoep stond. Met Nicky en Casper. En nog 2 andere meisjes. Ze had een rijbroek aan, en Nicky had geen Hoofdstel in (dus geen uitgescheurde mondhoeken, dat heeft Corlieske, het meisje dat meegaat, dus over de telefoon 'verzonnen') en geen zadel op. Maar Iris had een rijbroek aan. Er waren nog 2 meisjes bij haar, eentje met zwart haar. Iris zei dat de pony's bij de buurvrouw stonden. Maar wát doet Iris om dat tijdstip 4 km verder van huis ? Om hálf 4 ? Opa zei dat ze iets had gezegt over een feestje ofzo, misschien sliep ze bij een vriendin. Maar datlijkt me sterk, want die volgende dag hadden we om half 10 's ochtends nog afgesproken. Ze heeft er niets over gezegd.
Toen vroeg ik aan Opa of hij het soms had gedroomt, of of hij soms dronken was.

Heb je ze de volgende dag niet gezien? Je had toch afgesproken?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:37

Ik heb het ook eens meegemaakt, vroege wandelaar had ze in het bos gevonden. Dicht bij de manege, stond aan de overkant op een weiland. Paarden waren opgezadeld en al, banden sporen ernaast, hebben echt geprobeerde ze te stelen, maar liepen waarschijnlijk de trailer niet in, gelukkig maar. Aangifte gedaan maar nooit erachter gekomen wie het geweest zijn.

Als je niet zeker weet dat die ''vriendin'' dat heeft gedaan, zou ik er toch rekening mee houden dat ze ook echt gestolen hadden kunnen zijn, dus ga niet zomaar iemand beschuldigen.
Ik hoop dat je snel achter de waarheid komt, en verwen de pony's maar extra goed na dit afschuwelijk avontuur.

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:37

@ blauwoogje: Ja het ging omzich nog wel goed. Hij hoest nog wel een beetje.. maar z'n been ziet er al netjes uit ! Hij stond ook alweer lekker in het land. Niet dat hij heel actief bezig was door z'n beentje, want hij meestal te eten. het doet nog vast pijn.

@ up to date: ja ik moest om half 10 's ochtends nog even wat ophalen bij haar, en toen heb ik haar wel even gezien ja. maar ze zou gaan zwemmen, en ik ben gaan rijden.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:38

Oh gelukkig dat het wel wat beter gaat! Lachen
Verwen ze maar extra! Lachen

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:39

AaronYve schreef:
Ik heb het ook eens meegemaakt, vroege wandelaar had ze in het bos gevonden. Dicht bij de manege, stond aan de overkant op een weiland. Paarden waren opgezadeld en al, banden sporen ernaast, hebben echt geprobeerde ze te stelen, maar liepen waarschijnlijk de trailer niet in, gelukkig maar. Aangifte gedaan maar nooit erachter gekomen wie het geweest zijn.

Als je niet zeker weet dat die ''vriendin'' dat heeft gedaan, zou ik er toch rekening mee houden dat ze ook echt gestolen hadden kunnen zijn, dus ga niet zomaar iemand beschuldigen.
Ik hoop dat je snel achter de waarheid komt, en verwen de pony's maar extra goed na dit afschuwelijk avontuur.

Ja daarom ga ik ook nu geen aangifte doen, want ik wil het echt zeker weten.

@ blauwoogje: Ja goed idee, over die houding enzo. Ik ga gewoon naar haar toe vanavond.

nu ga ik even in bad zitten, even proberen alles op een rijtje te zetten.

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:39

Jemig wat een verhaal zeg!!! Hopelijk wordt het allemaal duidelijk als je je vriendin spreekt... Ik zou met echt rot schrikken als dat bij mijn pony zou gebeuren Bloos! !! Heel erg veel sterkte Ach gut !!

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:40

Het verhaal wordt steeds raarder Nagelbijten / Gniffelen Bloos!
Sterkte ermee

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 16:40

blauw00gje schreef:
Oh gelukkig dat het wel wat beter gaat! Lachen
Verwen ze maar extra! Lachen

Verwennen met eten kan helaas niet voor Nicky Tong uitsteken
Die vetklep heeft de vorige vakantie 4 weken in het land gestaan (ja welke gek is nou te lui om ze 's nacht even op stal te zetten, juistem, de moeder van de eigenaar (niet de vrouw van de opa die nu erop pastte hoor!), toen was ze ook hoefbevangen (zwaar, het werd misschien wel haar dood). Jeetje mina, er gebeurt ook wel elke vakantie wat..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:41

Fieke_ schreef:
AaronYve schreef:

Ja daarom ga ik ook nu geen aangifte doen, want ik wil het echt zeker weten.

@ blauwoogje: Ja goed idee, over die houding enzo. Ik ga gewoon naar haar toe vanavond.

nu ga ik even in bad zitten, even proberen alles op een rijtje te zetten.

Oke, succes vanavond in ieder geval, en ik lees hier (of via pb) hoop ik wel hoe het (volgens haar) zat.. Lachen Succes!

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 17:42

Ik ga er nu heen.. zometeen verslagje !