Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fieke_ schreef:ik ga nu weer even kijken.. want met Casper gaat het niet helemaal goed. Hij loopt maar te hoesten, en heeft zn been open gehaalt...
Fieke_ schreef:Ja ik snap er echt niets meer van. Ik weet nog niet of ik haar ga aangeven, ik wil eerst het hele verhaal horen..
blauw00gje schreef:Fieke_ schreef:ik ga nu weer even kijken.. want met Casper gaat het niet helemaal goed. Hij loopt maar te hoesten, en heeft zn been open gehaalt...
En hoe was het met hem?
Fieke_ schreef:Opa (ik noem hem even zo, ik weet zijn echte naam niet. Het is de vader van de eigenaresse van het huis, waar hij nu even op past), was vandaag weer op de boerderij. Toen ik aan het rijden was kwam hij naar me toe, en ik vroeg meteen over wat er précies gebeurt is. Het meisje dat altijd meegaat had me over de telefoon wat verteld, maar het blijkt niet allemaal te kloppen. Hij vertelde dat het het meisje dat donderdag en vrijdag (Iris, mijn beste vriendin), mee was gegaan hier dus om half 4 's nachts op de stoep stond. Met Nicky en Casper. En nog 2 andere meisjes. Ze had een rijbroek aan, en Nicky had geen Hoofdstel in (dus geen uitgescheurde mondhoeken, dat heeft Corlieske, het meisje dat meegaat, dus over de telefoon 'verzonnen') en geen zadel op. Maar Iris had een rijbroek aan. Er waren nog 2 meisjes bij haar, eentje met zwart haar. Iris zei dat de pony's bij de buurvrouw stonden. Maar wát doet Iris om dat tijdstip 4 km verder van huis ? Om hálf 4 ? Opa zei dat ze iets had gezegt over een feestje ofzo, misschien sliep ze bij een vriendin. Maar datlijkt me sterk, want die volgende dag hadden we om half 10 's ochtends nog afgesproken. Ze heeft er niets over gezegd.
Toen vroeg ik aan Opa of hij het soms had gedroomt, of of hij soms dronken was.
AaronYve schreef:Ik heb het ook eens meegemaakt, vroege wandelaar had ze in het bos gevonden. Dicht bij de manege, stond aan de overkant op een weiland. Paarden waren opgezadeld en al, banden sporen ernaast, hebben echt geprobeerde ze te stelen, maar liepen waarschijnlijk de trailer niet in, gelukkig maar. Aangifte gedaan maar nooit erachter gekomen wie het geweest zijn.
Als je niet zeker weet dat die ''vriendin'' dat heeft gedaan, zou ik er toch rekening mee houden dat ze ook echt gestolen hadden kunnen zijn, dus ga niet zomaar iemand beschuldigen.
Ik hoop dat je snel achter de waarheid komt, en verwen de pony's maar extra goed na dit afschuwelijk avontuur.
blauw00gje schreef:Oh gelukkig dat het wel wat beter gaat!
Verwen ze maar extra!
Fieke_ schreef:AaronYve schreef:Ik heb het ook eens meegemaakt, vroege wandelaar had ze in het bos gevonden. Dicht bij de manege, stond aan de overkant op een weiland. Paarden waren opgezadeld en al, banden sporen ernaast, hebben echt geprobeerde ze te stelen, maar liepen waarschijnlijk de trailer niet in, gelukkig maar. Aangifte gedaan maar nooit erachter gekomen wie het geweest zijn.
Als je niet zeker weet dat die ''vriendin'' dat heeft gedaan, zou ik er toch rekening mee houden dat ze ook echt gestolen hadden kunnen zijn, dus ga niet zomaar iemand beschuldigen.
Ik hoop dat je snel achter de waarheid komt, en verwen de pony's maar extra goed na dit afschuwelijk avontuur.
Ja daarom ga ik ook nu geen aangifte doen, want ik wil het echt zeker weten.
@ blauwoogje: Ja goed idee, over die houding enzo. Ik ga gewoon naar haar toe vanavond.
nu ga ik even in bad zitten, even proberen alles op een rijtje te zetten.