ik heb een verzorgpaardje van nu 3 jaar. we zijn al begonnen met het inrijden van haar. maar dat doen we natuurlijk niet elke dag. en longeren gaat soms ook wel vervelen, of is gewoon te veel naast het rijden met haar. daarom zoek ik nog andere leuke dingen om te doen. die ook onze band een beetje kunnen versterken. ik ben al een beetje op zoek gegaan op het internet en heb toch wel wat leuke dingen gevonden waaronder: pat parelli natural horseman ship, maar dat was tot mijn schrik toch wel een beetje duurder dan verwacht en ik zoek wel iets wat niets ( of erg weinig) kost. ook monty robert interresseerde me wel. alleen heb ik geen roundpen tot mijn beschikking. er gaan nog wel een longeercirkel komen maar dat kan nog wel even duren. dus hopelijk hebben jullie leuke suggesties. het mag vanalles zijn met je paard maar niet op je paard. want dat kan nu nog niet. ik zoek echt iets om te doen ter ontspanning naast het al zo moeilijk leren van het rijden met iemand op je rug. het moet dus ook niet iets zijn waar ze veel voor moet leren zoals vrijheidsdressuur ofz. dat komt misschien later nog. sorry dat ik zo veeleisend ben, maar hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.
Groetjes Anneke