Maffe pennyverhalen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 18:51

Nou ik kwam me gister toch iets tegen, Was aan het rijden met christa komt er een meisje aanrennen, helemaal boos op mij want dat was niet mijn pony maar eentje van de manege. want dat wist ze zeker.

Ik lag echt in een deuk door et gezicht wat ze erbij trok. dus ik gewoon lekker doorrijden halfuur later afgezadelt en gepoetst enzo. komt dat kind er weer aan gaat ze mij vertellen hoe je haar moet poetsen en watvoor karakter ze heeft enz enz. Ik had zo iets van hihi als jij het zegt joh

maarja chris in de box gezet, spirit eruit gehaalt om te poetsen/wandelen staat dat kind daar nog steeds, zegt ze zo van joh ga je daar ook op rijden? zei wilde verhalen vertellen over spirit dat hij z'n wilde hengst was die alleen zei kon besturen en dat ze hem met sporen moest rijden en met slofteugel en wat ze allemaal met hem kon, naaah ik lag echt op de grond van het lachen want nouja spirit is wel een hengst maar pas 5 1/2 maand oud.

Maarja hebben jullie ook nog verhalen?

Pluttersput

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:52

Waha! Ik heb me echt kapot gelachen om de jouwe. Nee, ik heb zelf geen verhalen, maar ik ga dit topic wel even in de gaten houden
Groetjes, mij

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:54

OMG.. hahah wat een verhaal! ik denk dat ze aan het slaapwandelen was en dat ze aan het dromen was dat ze alles over paarden wist ofzo:P

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:57

hahah, dat is wel een leuk verhaaltje
penny zijn wel grappig hea

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 22:09

Owja op mijn school zit ook z'n "penny" ze heeft zogenaamd een rijke oom waarbij ze een fries, welsh K en haflinger heeft en ook nog 5 shetlanders.

Nou ik meegeweest stond er één oud shetlandertje zei ze dat de rest op paardenvakantie was.
Nouja zelfde meisje bij mijn christa, zei verhalen vertellen over dat ze op wilde paarden kan rijden en dat ze rustig zijn bij haar. dus ik zet haar op chris en vraag of ik chris mag laten bokken waarop ze zegt doet ze toch niet... nouja christa houd niet zo van un zweepgeluidje (maakt niet uit of het voor haar is achter haar of 100 m van haar vandaan) dus ik zwiep wat met een tak en chris geeft een miezerig bokje waarop zei begint te schrewen dat ze haar paardrijbroek niet aan heeft en daarom niet op wilde paarden kan rijden want dan kan ze niet goed zitten.

Maar dat was dus heel erg lollig en even om niet als dierenmishandelaar te worden afgeschildert te worden, het was geen zweep maar een takje en ik stond op het terras niet eens in de buurt van chris, het geluid is al genoeg.

Ik zou haar nooit met zweep slaan om haar te laten bokken

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:10

hahah, ik kan geen genoeg van die penny verhalen krijgen

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:34

haha, geweldig gewoon! wij hadden ook zoiets met een 'vriendin' van mij

zij aan het opscheppen dat ze op de wildste paarden heeft gerden en dat ze van haar vijfde al op bokkende en steigerende rodeopaarden zat!! nou heb ik thuis Nelson en Wannadoo (Nelson is een oude dikke knol om het heel bot te zeggen )
en we zijn aan het opzadelen (nouja IK ben aan het opzadelen want zij bleef op een paar meter afstand staan kijken met grote ogen) en dan zeg ik zo : nouja , hij doet geen vlieg kwaad, dus deze kan je vast wel aan, spring er maar op begint zij ineenste wenen en te superhard te gillen en krijsen dat heel de buurt het hoort!!! Nelson en ik kregen bijna een hartaanval ! en legt ze met knikkende knietjes uit dat ze niet op Nelson durft komen omdat hij er zo eng uitzag!!! heb ik Nelle terug afgezadeld en voor de rest van de dag maar in de tuin gespeeld met haar!
volgens mij klopte niet zoveel van haar wilde verhalen als ik er zo over nadenk...

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:43

Hahahaá geweldig die verhalen

Li_lee_yang

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:49

haha. Ik weete nog goed dat ik laatst op de manege even was langsgeweest waar ik altijd had gereden en de pony's al ongeveer zo'n 11 jaar ken.
dus iemand(meisje van een jaar of 8) vroeg zo aan mij ja kan je haar even voor mij pakken en opzadelen, want dat paard staat altijd met haar kont naar de deur.
dus ik loop gewoon die box in en wil dr hoofdstel omdoen. komt er echt zo'n kind van net 10 jaar misschien.
NEEE je moet op je hurken gaan zitten voor de box en dan tegen haar fluisteren enzo anders bijt ze..
ik kon echt me lach niet inhouden..
ik zei maar van jahoor, blijf jij daar maar zitten op je hurken doe ik wel even gewoon het hoofdstel in..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 10:13

Haha super

lovelynutia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:20

geweldig ik krijg vaak advies van penny's als ik rijd. Als ik met lange teugels aan het in\uit stappen ben "hang er maar een slof in dat komt hij wel aan de teuegel" of moet ik er eventjes op dan gaat hij mooi lopen

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:25

Ik ken het, ik ga er maar niet over beginnen, dan ben ik over een dag nog niet klaar

Namiira_hvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:27

Een halfjaartje geleden heb ik een oude pony van mij op marktplaats gezet, krijg ik opeens een mailtje van een meisje.
'Wil je misschien je paardje in ruilen voor die van mij? ' Hij heet Bonfaajr, en kan heel goed dressuur! ' Stuurt ze me zo een plaatje van Bonfire met Anky. Uiterst serieus dat meisje, ze was een jaar of 10/11. Dus ik mail haar terug; Sorry, deze pony staat niet meer te koop, maar ik heb wel een ander voor je. Hij heet Salinero, hij is heel mooi en kan heel goed dressuur. Wil je een foto?

*PennyAlarm*

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:32

Namiira_hvj schreef:
Een halfjaartje geleden heb ik een oude pony van mij op marktplaats gezet, krijg ik opeens een mailtje van een meisje.
'Wil je misschien je paardje in ruilen voor die van mij? ' Hij heet Bonfaajr, en kan heel goed dressuur! ' Stuurt ze me zo een plaatje van Bonfire met Anky. Uiterst serieus dat meisje, ze was een jaar of 10/11. Dus ik mail haar terug; Sorry, deze pony staat niet meer te koop, maar ik heb wel een ander voor je. Hij heet Salinero, hij is heel mooi en kan heel goed dressuur. Wil je een foto?

*PennyAlarm*

Haha omg. je terug stuur mail

Leuk al die penny`s haha,
Ik heb een nichtje maar die is niet penny zit net op paardrijden en heeft toen die tijd nog een keer op zhivago gereden.
Maar nee ze heeft die trekjes nog niet gelukkig

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 10:37

Hihi dat terugstuur mailtje... Penny's zijn eigenlijk best leuk hoor

Ow ik bied trouwens het paard van sinterklaas op salinero Serieus hoor!

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 11:24

Hihi. Op Marktplaats stond eens een zwarte Arabier te koop. (geslacht weet ik niet meer) En natuurlijk werd er een bod gedaan van €10,-. En de gebruiker heette natuurlijk horselover ofzoiets.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 11:27

Haha, echt leuke verhalen

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 11:29

Vroeger dacht ik altijd dat ze 10 euro wilde voor een paard waar vraagprijs 10 bij stond

Nou weet ik dat ze 10duizend bedoelen Maarja toen ging ik altijd 11 euro bieden was wel dom :p toen was ik 9 ofzo

Namiira_hvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:07

En? Had je hem gekregen? Ging hij akkoord?

Tiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:11

hahaha leuke dingen...
ik heb ook wel een keer iets meegemaakt alleen weet zo niet meer hoe het ging:P

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:23

Woew, geweldig die verhalen
Ben zelf ook zo penny als wat geweest

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:29

Leuk die verhalen
Ik ben ze alleen nog maar voor mijn huis tegen gekomen .. Maar ze gaven me niet echt advies ofzo
Het viel dus wel mee
Ik houdt het in de gaten

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:34

Haha ook vaak meegemaakt die penny verhalen

Vorig jaar vroeg ik zo aan iemand, ''Heb jij Lummel (kleine welsh ruin) ooit hengstig gezien?'' (wilde perse haar reactie zien )

En dat meisje zo vol vertrouwen ''Jaaaa!! Hij bokt onwijs vaak man echt een hengst hij is altijd hengstig!''

Later heb ik d'r maar uitgelegd dat hengstig zijn niet voorkomt bij ruinen en hengsten...

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:39

best knap dat ik in een penny vrije omgeving zit

Al lijkt me af en toe best grappig!

Oproep voor penny's dus: kom naar Achterveld en vertel mij wat een gevaarlijke steigermerrie ik heb

Tanja__Daisy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 12:41

Mij pony was dus een tijdje terug geschoren. Ik liep zonder deken wel met zadel een rondje dorp en nancy( nancy-evita) zegt zo van moet je hun straks horen straks krijgt ie het koud. Dus zei fiets zo het steegje in hoort ze die kinderen zeggen ah vet zielig straks krijgt Daisy( zo heet m'n pony) het koud. En na hoe heb ze het kunnen doen. Het was een meisje en een jongen. De ouders van die jongen hebben een tijdje terug nog aan me ouders gevraagt of ze te koop stond.

En toen ik met Daisy aan de hand liep en hun waren daar ergens aan het spelen, zei ik voor de grap tegen het meisje naast me zodat hun het hoordde.. heb Daisy het niet koud zal ik me jas eve aan der uitlenen