Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tuurlijk snap ik best dat je liever op een weiland staat omdat dat goedkoper is. Maar als je bij voorbaat al zegt dat een pensionstal te duur is dan ben ik wel benieuwt hoe je dat gaat doen met een ziek paard
capopjekop schreef:Als een pensionstalling te duur is dan zou ik nog even een paar nachtjes slapen voordat je een pony gaat kopen. Als je de stalling al niet kunt betalen hoe ga je het dan doen als je pony ziek wordt en een dierenarts en medicijnen nodig heeft? Ik heb afgelopen jaar alleen al een rekening gehad waarvan ik een pony bijna een heel jaar voor kan stallen.

Fjordpower schreef:capopjekop schreef:Als een pensionstalling te duur is dan zou ik nog even een paar nachtjes slapen voordat je een pony gaat kopen. Als je de stalling al niet kunt betalen hoe ga je het dan doen als je pony ziek wordt en een dierenarts en medicijnen nodig heeft? Ik heb afgelopen jaar alleen al een rekening gehad waarvan ik een pony bijna een heel jaar voor kan stallen.
Nou, dat komt omdat ik dus van mijn geld de verzekering ga betalen.
Ziektekosten, WA en uitvaart. Dus als er iets is met de pony, heb ik nog de verzekering die me helpt.
En ik probeer het meeste van me eigen geld te betalen, en andere kleine dingen betalen me ouders.
Ik ben 12 hoor, ik heb nog geen werk.