hee, ik had een programma waarmee je 30 dagen gratis psp op je computer had. Nu zijn de 30 dagne om en ik zou het graag weer willen downlaoden, maar ik weet de site niet meer.. weet iemand die hier nog? alsvast bedankt!!
Alleen jasc.com Engels is toch niet zo moeilijk? En volgens mij kan je ook wel een taal selecteren als je 'm installeert. Of je download 'm, want volgens mij kan je 'm maar een keer proberen.
weet iemand nog een site om het opnieuw te downloade? die eerst link lukt me niet :s en die 2de daar heb ik het al gedownload en komt erop dat ik het programma al heb.. dus
ik heb dat dus ook (die nederlandse) maar ik heb ook geen andere site voor je want ik heb dezelfde maar kun je daarmee ook van die bewegende avatars maken, en zoja: hoe? want ik snap er niks van
Eeehm.. volgens mij kan je een 30dagenuitprobeerprogramma maar 1x op je pc installeren... Bij mij onthoudt die altijd het IP-adres oid waardoor hij dus foutmeldingen geeft als ik iets nog een keer probeer te installeren
welke is dat dan? ik wil ook zo'n programma waarmee ik bewegende dingen kan maken enzo, dan hoef ik niet meer aan anderen te vragen of ze voor mij een avatar willen maken enz.