welk ponykamp gaan jullie????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lindah

welk ponykamp gaan jullie????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 18:45

heej heej,

Ik ga naar Hoenderloo op ponykamp bij een fjordenfokkerij. Waar gaan jullie heen en is dr owk iemand die naar ut zelfde ponykamp gaat????

Reaus

Re: welk ponykamp gaan jullie????

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 19:32

Ik ga helemaal niet op ponykamp Clown
ik denk dat ik van de zomer in de vakantie gewoon op vakantie gaat en de rest van me vrije tijd me verzorgpaardje ga rijden etc. (zeer goed vermaak) Haha!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:30

ik weet wel waar je heen gaat maar ik ga daar niet heen ik ga naar www.ijslandsepaarden.nl op een ijslanderkamp is kei fet daar

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:34

De Eekwal, en ik neem mijn eigen mee. Lachen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 15:42

Ik ga naar het Reelaer Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:56

Knollegruun,, en ik neem mijn eigen mee Haha!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:04

ik ga naar t peerdespul, een supercool ponykamp met alleen maar ijslanders in Havelte !!!! Tong uitsteken je blijft daar dan van zondag tot zaterdag en slaapt in een saksische boerderij, met stapelbedden die bijna naar beneden komen als je een schop tegen het bed boven je geeft zo antiek zijn ze !!! Haha! egt heel vet... de pony's hebben geen stal ze hebben heel wat land verdeeld in een paar weitjes en daar staan ze in. ze hebben alleen zadelschuurtje en een voerhok, geen stallen. ik ben er vorig jaar 1 week geweest dat was de 1e keer en nu mag ik 2 weken ik ben egt vet blij !!! Cool Pling er gaan ook wat vriendinnen mee egt leuk..... kan nu al nie meer wachte !!! Haha! Clown

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:49

Maxielover schreef:
ik ga naar t peerdespul, een supercool ponykamp met alleen maar ijslanders in Havelte !!!! Tong uitsteken je blijft daar dan van zondag tot zaterdag en slaapt in een saksische boerderij, met stapelbedden die bijna naar beneden komen als je een schop tegen het bed boven je geeft zo antiek zijn ze !!! Haha! egt heel vet... de pony's hebben geen stal ze hebben heel wat land verdeeld in een paar weitjes en daar staan ze in. ze hebben alleen zadelschuurtje en een voerhok, geen stallen. ik ben er vorig jaar 1 week geweest dat was de 1e keer en nu mag ik 2 weken ik ben egt vet blij !!! Cool Pling er gaan ook wat vriendinnen mee egt leuk..... kan nu al nie meer wachte !!! Haha! Clown

De vriend van een vriendin van me werkt daar Knipoog
Ooit van ene Floris gehoord?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:04

Ermelo een van de vele HH Zomerisntructieweken, All round paarden [4 tot 8 juli ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:52

Ik ga in de meivakantie naar de Burght Haha!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:03

Tinkelbel schreef:
Maxielover schreef:

De vriend van een vriendin van me werkt daar Knipoog
Ooit van ene Floris gehoord?

Gezellig!! Ik ga ook naar 't Peerdespul!! Ik kom dr geloof ik al 5 jaar en ga dr echt niet meer weg!! Welke week ga je Maxilover? Ik ga waarschijnlijk de eerste week.. Heb dr nu al zin in Lachen

Enne, Floris ken ik wel Knipoog Alleen noemen wij hem Sjors Tong uitsteken Geen idee eigelijk waarom.. Haha!

ladylovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:18

ik weet het nog niet echt.
ik ga misschien met een meisje uit mijn klas.
en dan gaan we naar en ene: Jeugdruiterkamp het staat er niet bij hoe het heet Boos!

groetjes

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:32

hey nessie ik zag dat jij naar de besmanik hoeve op ponykamp wou k wou ff zeggen dat het heeeel leuk is. k ben daar 2 jaar gelden ook heen geweeest en het is echt heel leuk... vooral ook omdat er ijslanders zijn he Haha!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:16

Femkjuh en Tinkelbel : van Floris heb ik weleens gehoord maar nooit bij hem gezeten !! vorig jaar zit ik bij Vero en Irene, ik weet nog niet in welke week ik dit jaar ga, mar in elk geval 2 weken maar ik denk niet de 1e, jmmr Femkjuh... wie is jou lievelingetje op peerdespul Femkjuh ? de mijnes Mosi en Sleipnir !!! Clown Haha! jouwes ???

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 22:31

Haha Floris had van de week toch een geniale opmerking:

''Waarom was jij je shabrakjes zo vaak? Die van mij gaan nooit in de was.''
Ja maar, Floris, dan worden je dekjes toch vies? En al die haren en dat zweet Lips are sealed
''Ja nou, er komen toch wel weer haren en zweet op.''

OMG Sigaar

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 07:17

Ik ga (gewoon) op vakantie naar Noordwijk, en nog een paar dagen naar de Drunense duinen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:57

Manege de Lijer Lachen
In de meivakantie,nu al zooooo'n zin in! Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:50

Ik ga ook niet Lachen

De jaren hiervoor ben ik naar Manege van Loon geweest Lachen

deniseb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 11:08

Ik ga naar manege de kempen in eersel.Ik weet niet of het leuk is want ik ga dit jaar voor het eerst.Je gaat daar wel buiten rijden en zwemmen barbequen en nachtrit dus het lijkt me erg leuk.Ik zie het wel.

Groetjes denise.

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:24

Maxielover schreef:
Femkjuh en Tinkelbel : van Floris heb ik weleens gehoord maar nooit bij hem gezeten !! vorig jaar zit ik bij Vero en Irene, ik weet nog niet in welke week ik dit jaar ga, mar in elk geval 2 weken maar ik denk niet de 1e, jmmr Femkjuh... wie is jou lievelingetje op peerdespul Femkjuh ? de mijnes Mosi en Sleipnir !!! Clown Haha! jouwes ???

Mijn lieffie is Loki, maar ik vind Fiffil en Grana ook helemaal geweldig Haha!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:58

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:43

Deze vraag hoort op het forum MV Knipoog
Omdat er al een aantal topics lopen over hetzelfde onderwerp (oa. deze: viewtopic.php?f=89&t=298141 ) zal ik hier een slotje op zetten.