Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
odilia schreef:ik ben er vorig jaar met ponykamp gewesst, maar moest halferwege de week weer terug omdat ik ziek werd.
ik vond het heel leuk, en erg leuke leiding.
Alleen wat ik minder vond dat sommige paarden 8 uur per dag liepen toen ik er was.
Het paard moest dan overdag met les en buitenrit met ponykamp en sávonds en soms s'middags lesden er nog klanten op.
Er waren ook veel pony's met singelwondjes en die kreupel waren, diegen met singelwondjes reden met een theedoek om de singel heen.
daardoor waren er wel een aantal die samen een paard moesten delen.
maar voor de rest, hele mooie stallen en omgeving en goede instructie,
Het hangt er ook vanaf met welke groep je bent.
je hebt aparte kamers, ik zat met de meeste meiden op een hele grote kamer maar dan kan je ook niet slapen.
jamiro schreef:Ben ik ook 2 keer geweest op kamp, maar ik ging toen met mijn eigen manege en de eigen manege paarden gingen mee. ( De 2e keer op mijn eigen pony), dus over de paarden zelf en de lessen van de laarbrug zelf weet ik eigenlijk niets, maar de omgeving is leuk om te rijden!
Ook de slaapzalen enzo zijn gewoon goed. Wij hadden toen ook een 'huiskamer' maar k weet niet of je dat altijd hebt. Dat was wel gezellig want daar kon je gewoon lekker met zijn allen ff lekker zitten na het paardrijden ! Ik heb het er in ieder geval naar m'n zin gehad!
odilia schreef:je krijgt een programma waar alles op staat wat je gaat doen.
2 keer per dag rijden, les en buitenrit sávonds spelletjes enz.
jet staat volgends mij wel op hun site: http://www.manegelaarbrug.nl/index_ie.html
echt een sweety en lisa was ook wel lief ..
nou kuzzy kuzzy jolijn Pebblesje schreef:niemand meer info? wat je allemaal gaat doen en of je veel rijd?
marjan_tjuh schreef:Pebblesje schreef:niemand meer info? wat je allemaal gaat doen en of je veel rijd?
ga jij erook heen ?
Noukie schreef:ik heb er een tijdje gestaan, maar weet van de kampen vrij weinig. Is iig wel erg gezellig daar, en lekker buiten rijden! Enige nadeel is wel dat je altijd het spoor over moet.
Ik ben wel eens met 1 van de manege paarden naar buiten geweest, maar hoe heette die ook alweer... een donkerbruine ruin iig, was een heel braaf en fijn paard.
De meeste manege paarden zijn ook gewoon leuke paarden waar je ook als je wat fanatieker bent nog leuk op kan rondsturen.
) Ik vond die lange tocht wel leuk.. Rijden tot de helft daar wat drinken en eten en dan met de huifkar terug (of anders om). Mja met vrienden en paarden enzo word het toch altijd wel gezellig !
RoosJ schreef:Ben dr ook geweest 1 keer.. Paar jaartjes terug
Vond het het wel leuk hor niet heel erg super eigenlijk mja kwam ook omdat me paardje die k daar kreeg zegmaar kreupel werd.. en ik dus steeds weer op een ander moest (wat ik soms niet even verantwoordelijk(?) vond .. springen op een western prive pony) Ik vond die lange tocht wel leuk.. Rijden tot de helft daar wat drinken en eten en dan met de huifkar terug (of anders om). Mja met vrienden en paarden enzo word het toch altijd wel gezellig !
ja met vriendinnen word het altijd wel gezelliger en ik ga met 2 vriendinnen daar naar toe en misschien komt er nog een oud ponykamp vriendinnetje ook daar dus .. maar ja ik zie het dan wel of het me bevald ..
Veel plezier alvast.. en laat je onz nog ff weten hoe het was als je er bent geweest? Greetz Eef..
Lindah schreef:HAAJ,
Bedoel je manege Laarbrug in Ommen??
Ik woon in Ommen en ken de manege dus wel. Ik rij er zelf niet, maar je kunt er mooie buitenritten maken. Zelf hou ik er niet van om op z'n manege te rijden, want je moet er de 1e les gelijk al je kleren+cap+zweep enz. hebben(dat heb ik gehoord).
maar heel veel plezier. Ik denk dat het wel gaat lukken.
Groetjes Linda

Sjonniej schreef:Ik kom er al een paar jaar lang, een weekend
Ze organiseren er in augustus een samengestelde menwedstrijd, waar wij al een aantal jaren aan meedoen. De omgeving is ge-we-dig, ik kom dan ook vanuit het westen, dus ieder stukje bos is mooi!
Verder weet ik erg weinig over de manege.