Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en mijn zus heeft een paar gebroken ribben gehad omdat zij op een pony reed die nog maar 3 weken onder het zadel was en nog niet kon springen.

Is in Markelo!h0rsii_tanii schreef:Arg!!
WAT is daar dan zo slecht aan?![]()
Ik rijd daar zelf paard en het is daar echt super gezellig!![]()
En de kampen heb ik niet aan mee gedaan maar wel geholpen...
maar heel veel dingen waren vooral niet goed georganiseerd, beloftes kwamen ze niet na etc. etc. Citaat:De bongerd is 100% flut, neem dan van mij aan
ik ben daar ook geweest, en ik heb spijt dat ik geen ander kamp heb gekozen...
De eigenaar (pa lameijer oid) is een vreselijk streng vent die bij het minste geringste boos word, gelukkig heb je met hem niet zoveel te maken.
Het eten is er ronduit goor, en de verzorging van de paarden vind ik ook niet super...De paarden staan de heledag op gezadeld (en met een beetje geluk hebben ze een ruiter die de singel minder strak deed) De stands waren ook niet erg groot, maar der waren ook stallen
De leiding vond ik niet erg aardig, ze waren erg kattig...De eerste dag aangekomen bij het proefrijden...Ik kon niet zelf opstijgen, dus ik vroeg de leiding maar om hulp, die dozen gingen mij keihard uitlachen, en dan maakte ze nog zo een leuke opmerking dat als ze mij gingen helpen met opstijgen dat ze dan een hernia kreeg
ik ben niet bepaald slank, maar zo een opmerking vind ik ronduit onbeschoft
Er werd gezegd dat de ponykampers voorgingen als lessers, als ponykampers wouden rijden, niet dus!!!Het paard van mijn vriendin dat liep de hele dag in de les...
Met een buitenrit hadden ze de pony waar ik op reed tegelijkertijd verhuurd aan iemand...Zo hebben we voor we op buitenrit konden een half uur moeten wachten op mijn pony...En die kwam terug omdat de ruiter er was afgevallen, anders hadden we nog langer kunnen wachten
Het onbeperkt rijden is leuk, maar wat mij betreft hadden ze der best een limiet aan kunnen stellen...Er zijn van die gekken die na een dag rit van 4 á 5 uur nog lekker op het terrein gaan rondcrossen
nee, voor mij geen "de bongerd" meer...