Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:ratten gaan idd erg snel stinken! met muizen vind het meevallen, als je die goed schoon houd dan ruik je het niet, ik zou dan wel voor drinkflesjes kiezen, waterbakjes word een rotzooi, en dat kan ook erg gaan stinken (ook al verschoon je het elke dag)
Wuis schreef:dees_daan schreef:ratten gaan idd erg snel stinken! met muizen vind het meevallen, als je die goed schoon houd dan ruik je het niet, ik zou dan wel voor drinkflesjes kiezen, waterbakjes word een rotzooi, en dat kan ook erg gaan stinken (ook al verschoon je het elke dag)
Ik heb ongeveer een jaar geleden muizen opgevangen van de dierenambulance, het waren drie vrouwtjes en ik verschoonde het hok élke dag volledig, maar als ik mijn kamer binnenkwam verging ik echt van de stank (laat staan als ik met mn neus boven het hok hing).
Ladygiroc schreef:ja die bedoel ik. Wij noemen die gewoon grasmuizen haha
ennuh in een aquarium kunnen natuurlijk ook vissen en schildpadden
dees_daan schreef:Ladygiroc schreef:ja die bedoel ik. Wij noemen die gewoon grasmuizen haha
ennuh in een aquarium kunnen natuurlijk ook vissen en schildpadden
schilpadden worden groot.. en een aquarium van 30 bij 70 vind ik te klein.. waar moeten ze heen als ze te groot worden? dan dumpt men ze ergens in een vijver.. lijkt me dus geen goed plan..
S0WHAT schreef:hoezo hamsters vallen af..
ik heb ook 2dwerghamsters in een kooi samen en dat gaat prima