Ik heb een Jack Russel (kruising) pup van nu 9 weken. Toen ik haar kocht kreeg ik er wat brokken bij, ik denk gewoon merkloze goedkope brokjes. (die je zelf schept in de winkel

Ik heb toen zelf voor haar een zak van Hill's gehaalt. Deze heb ik mijn andere honden ook altijd gevoerd en volgens mijn dierenarts toenertijd was dat een heel goed merk.
Ze krijgt twee keer per dag wat brokjes en daarbij ook twee keer per dag wat brokjes gemengt met vlees van Pedigree. Normaal ben ik niet zo gek op Pedigree (geen idee waarom trouwens) maar was naar mijn mening de beste die ik in de dierenwinkel kon vinden. (verder stonden er alleen merkloze blikjes) Ik heb van die zakjes met 'vers' zachtgekookt vlees, met 4 verschillende smaken.
Nu vroeg ik me af of dit zo goed hondenvoer is, of wat is nu eigenlijk het beste om te voeren?
is Hill's gezond voor mijn pup of niet? Ik heb er zelf vrij weinig verstand van als ik kijk naar ingredienten.
Mijn dierenarts in Turkije zei dat het het beste voer was, maar daar is veel minder te krijgen als hier.
Wie helpt me? Wat is het beste voer om aan mijn pup te geven?