Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
swiffer schreef:Jouw DA heeft helemaal gelijk! Waarom laat je in hemelsnaam geen keizersnede doen?! NU! De teef gaat voor. Ik spreek namelijk wel uit ervaring, dit jaar was er nl. precies hetzelfde aan de hand met een teef waar wij een pup van zouden krijgen. Ze hebben te lang gewacht. De pups waren dood en de teef heeft het op het nippertje gehaald. En ze moest gecastreerd (alles eruit) worden.
Laat alsjeblieft die pups eruit halen, en hoop op een betere dracht volgende keer.
Zo is er tenminste nog een volgende keer, bedenk dat wel!
Sorry dat ik zo heftig reageer, maar dit is gewoon gevaarlijk voor het teefje wat je nu doet.
mamamika schreef:Sorry, maar wat jouw dierenarts zegt is niet helemaal waar.
Mijn eigen fokker heeft al meerdere malen bij de geboorte 1 of 2 dode puppys gehad en de rest was gewoon gezond.
Dus ik zou de moed zeker nog niet opgeven.
mamamika schreef:Sorry, maar wat jouw dierenarts zegt is niet helemaal waar.
Mijn eigen fokker heeft al meerdere malen bij de geboorte 1 of 2 dode puppys gehad en de rest was gewoon gezond.
Dus ik zou de moed zeker nog niet opgeven.
moyra schreef:we zijn naar een kliniek geweest vandaag en die heeft echo gemaakt en geen enkel dood pupjehet bleek groen van het dauwe gras te zijn wat ze zelf niet schoon kon maken wegens dikke buik. Toch blijven we haar in de gaten houden.