Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meissielief schreef:ja wat wil je zelf ?
als je kinderen krijgt dan zul je elke hond in de gaten moeten houden , ik zou zelf niet mijn hond weg doen als ik een kind zou krijgen
Blingh schreef:Deze hond moet je absoluut niet weg doen. Wat ik lees komt de hond absoluut niet agresief over.
Wat je wel zou kunnen doen als je dit gedrag niet weer zou willen in plaats van weg jagen, gewoon flink op der kop geven.
Dit kan je dan het beste 1 keer echt goed doen dat ze er even flink van onder de indruk is.
Honden met zo'n verleden hebben vaak ook een gebrek aan opvoeding. Maar dit kan je op latere leeftijd zeker nog goed krijgen.
Citaat:ik ook niet., vind het geen wegwerpmateriaal als het even niet gaat zoals ik wil. je hebt zelf een keuze gemaakt een hond te 'nemen' met een verleden, daar had je van tevoren donder op kunnen zeggen dat de kans groot is je tegen die dingen uit het verleden aan gaat lopen....
daarbij komt dat op een kind afrennen in mijn ogen niets agressiefs of iets zit. zeker niet wanneer er niet gegromd is of dreigend gedrag getoont is.