Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meetje22 schreef:Zo dan...........
Mag ik vragen wat er nu met de staff gaat gebeuren?
Vind dit namelijk geen dierlijk gedrag meer.
BrankaZ schreef:Meetje22 schreef:Zo dan...........
Mag ik vragen wat er nu met de staff gaat gebeuren?
Vind dit namelijk geen dierlijk gedrag meer.
Zolang je niet weet wat de aanleiding is vind ik dit een misplaatste opmerking. Want ik vermoed dat het zeer zeker dierlijk gedrag kan zijn. Of het maatschappelijk wenselijk is, is iets totaal anders. Maar een Staff is een ras met een stevig karakter. En een JR heeft ook een pittig karakter, menig JR heeft grootheidswaanzin wat door het tillen van eigenaars wordt bevestigd. Het kan dus zijn dat de JR een in de ogen van de Staff ongepaste houding aannam en de Staff hem dus gigantisch op zijn plaats heeft willen zetten. Een JR zal niet snel opgeven en als zoiets hier is gebeurd .....
meart schreef:...heb je aangifte gedaan?
..volgende keer pakt ie misschien een kind...
slimmerik schreef:Branka en June: TS schrijft duidelijk dat vanuit het niks de stafford het hondje greep.....
TS doe a.u.b. aangifte. Als deze hond een dezer dagen iets anders tussen zijn kaken klemt zul je je nog schuldig voelen dat je het niet hebt gedaan.
Bovendien zal de DA rekening ook van behoorlijke grootte zijn. Ook dan is het beter dat er een politierapport is.
keetieee schreef:Ik wil geen problemen ..ik mag ze graag??
Als mij dit zou overkomen dan denk ik dat ze me met 10 man tegen moeten houden want ik zou die eigenaar aanvliegen en er niet veel van overlaten (en geloof me ik kan heel wat hebben..ben niet snel kwaad)..mijn dieren zijn heel belangrijk daar moet niemand aankomen..ook niet een hond die niet in de hand te houden is door zijn baasje...dit is niet de schuld van die stafford!
Dieren kunnen niet voor zichezelf opkomen dat moet jij doen!..
slimmerik schreef:Branka en June: TS schrijft duidelijk dat vanuit het niks de stafford het hondje greep.....
TS doe a.u.b. aangifte. Als deze hond een dezer dagen iets anders tussen zijn kaken klemt zul je je nog schuldig voelen dat je het niet hebt gedaan.
Bovendien zal de DA rekening ook van behoorlijke grootte zijn. Ook dan is het beter dat er een politierapport is.