Nou de jongens zijn naar buiten geweest........
Vorige week aan een lijntje en dat ging hartstikke goed behalve dat de ene zich los trok en er vandoor ging (maar gelukkig had ik hem na een paar uur weer hij zat bij de buren 3 huizen verderop in de tuin en was blij me te zien).
Afgelopen zaterdag mochten de mannen weer naar buiten ditmaals los, ze gingen allebei vol trots de tuin verkennen en liepen lekker rond en heb ik ze heerlijk hun gang laten gaan. Om 5 uur kwam de ene weer terug om vlees te eten en die heb ik beloond en is verder weer binnen gebleven pffieuw dat ging goed, om 6 uur die andere nog niet terug, 7 uur nog niet, 8 uur nog niet 9 uur nog niet...... de angst sloeg bij mij toe. Heb overal gezocht in de buurt, geroepen, gefloten, niks geen teken van hem ..........
Ik heb de dierenambulance gebeld en ze hadden (gelukkig) nog geen melding binnen van een aangereden kat, na een slapeloze nacht ben ik de volgende morgen naar mijn oude huis gefietst (een paar kilometer verderop, via een drukke weg en een spoorlijn) en een paar keer roepen en fluiten bij mijn oude huis en ja hoor......... daar zat meneer mij aan te kijken zo van hier woon ik toch ??!! Tranen van geluk bij mij alle spanning eruit gehuild.
Ik heb mijn ouders gebeld en hebben mij, de kat en mijn fiets in de auto naar huis gebracht.
Al met al een hoop stres wat goed is afgelopen.
Maar wat nu ?? Hoe lang weer binnen houden ?? De ene brave wil zo graag weer maar ik durf het niet meer aan !!