Helaas was er erg slecht licht dus de foto's zijn niet zo super geworden. Hopelijk mooi genoeg om mensen over te halen om ze snel te komen halen.

Een (zeer) kleine selectie:
Bopje!

Elektra.

Gizmo. Hele lieve aanhalige kat. Zit nog maar net in het asiel dus ik 'ken' hem/haar nog niet zo goed dat ik er meer over kan vertellen. Maar zo op het eerste gezicht is het een schatje.

Gizmo's mooie groene kijkers.

Grijze pers Daisy. Kwam met een zeer slecht verzorgde vacht naar het asiel. Ze is samen binnengekomen met Soby en ze gaan dus ook alleen samen weg, want ze horen echt bij elkaar.
Soby en Daisy hun vacht was zó verwaarloosd dat ze gister beide helemaal geschoren zijn. Ze moesten toch onder narcose om gesteriliseerd te worden, dus ze zullen 'bloot' weer wakker worden.

Pepijn, een kat die 24 uur per dag aandacht wil!! We hebben nog nooit een kat in het asiel gehad die aanhaliger was. Het is werkelijk niet normaal. Wie een kat wil die geobsedeerd is door menselijke aandacht, moet Pepijn maar snel komen halen.

Trendy woont nog steeds in een kooi. Ze is zo bang dat als we haar los in het verblijf zouden laten lopen, ze alleen maar onder de kast zou zitten en helemaal niet meer in contact zou komen met mensen.
Maar deze lieverd verdient ook een huis, ze zit nu al bijna een half jaar in een kooi.

Benji, is samen met Gizmo en nog een ander zwart katje binnengekomen. Heeft een ziekelijk verlangen naar aandacht.

Als ik twee meter van de kooi vandaan ging staan, sprong ze gewoon naar mij toe omdat ze wilde dat ik haar (hem?) vasthield.

Wil je ze in het echt eens bewonderen kom dan gewoon even langs in Winschoten.