Het verbaasde mij vooral hoe snel Dikkie leert. Kijk en geniet (en vooral van mijn sloffen
Tja ik leef in huis nou eenmaal op die dingen)http://www.zippyvideos.com/622905198650 ... edeebowtie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het verbaasde mij vooral hoe snel Dikkie leert. Kijk en geniet (en vooral van mijn sloffen
Tja ik leef in huis nou eenmaal op die dingen)
haha waar koop je dat boek? zal k eens kijken of ik onze katten dat kan aanleren 
maar konijnen kun je ook dingen leren, dus waarom katten niet

Geweldig! Ik vrees dat dit niet voor iedere kat is weggelegd. De kat van m'n ouders zie ik dit nog niet doen.
callippo schreef:Wauw, wat gaaf! Ik had echt niet verwacht dat je een kat in zo'n korte tijd dit allemaal kunt leren.
Het valt me alleen op dat je erg traag bent met de clicker. De clicker is bedoeld om het MOMENT te bekrachtigen dat een actie uitgevoerd wordt. Gelukkig is je kat wel erg slim, dus hem maakt het niet zoveel uit
Jaffel schreef:Goh, wat leuk! *gaat op zoek naar het boek*
Ik heb onze kat "boemie" geleerd. Bij boemie laat hij zich in 1 keer vallen en gaat op zijn rug liggen
Is eigenlijk bij toeval erin geslopen. Maar dit lijkt me wel erg leuk

MiepprinZ schreef:
He marion!
je kunt het kopen in Emmen in de boeken winkel "boekenvoordeel" in de vlinderpassage. Naaste Hunkemuller en jamin!
Cyntje schreef:GOEDSJOOOW
wat een ontzettend grappige stem heb jij!
Maar ik wilde het geluid erbij houden zodat jullie konden zien dat hij het ook echt op commando doet.
Zo praat ik in het normale leven niet voordat mensen dat van me gaan denken