de meeste konijnenhokken voor buiten zijn vrij duur, op marktplaats staan hier in de buurt niet veel te koop, nou kwam ik een site tegen, waar hele handige tips opstaan om zelf een konijnenhok te maken, heb even rondgekeken, en het lijkt mij ook wel handig, en leuk om zelf aan de slag te gaan, dit is de site:
http://www.bunnybunch.nl/konijnen/konij ... maken.html
er stond ook bij, dat je een oude kast oid kon verbouwen tot konijnenhok enz enz, we gaan dus wss morgen even om een grote kast kijken, en wil er ook een ren bij maken.
hebben jullie wel eens zoiets gemaakt?
en mijn konijnen staan nu nog binnen op het overloop, (had ze eerst op mn kamer, maar snachts waren ze zo aan het auwehoeren dat ik niet kon slapen)
kan ik die nu dan nog wel buiten zetten? of is dat te koud? en dan kan ik ze wss niet meer een paar keer per dag mee naar binnen nemen?
de reden dat ik ze graag buiten wil hebben is, dat ze dan een ren erbij kunnen krijgen, en een veel groter hok (deze is ook ruim zat voor die 2 hoor)
ze zijn verkocht als dwergkonijn, maar de witte is dan wel een erg groot dwergkonijn, dit is dus niet waar, de zwarte is wel een dwergkonijn denk ik, als die niet meer groeit, het zijn 2 vrouwtjes, langharigen..
alvast bedankt