Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ietepiet schreef:hoi EmEm,
onze honden zijn elf maanden. ook nog jong...
we hebben ze via een fokster uit Finland.
ik heb een paar foto's van ze op mijn profiel, ik zal er morgen een paard duidelijke bij zetten.
onze honden zijn ook 'vrij', ze zijn erg veranderd na hun eerste loopsheid. te goede!
en jij? heb jij foto's van ze? en hoe heb jij ze gekregen?
hoi hoi!
Lia_ schreef:Eerlijk gezegd vind ik het vreselijke honden, nooit gesnapt waarom iemand de lafheid van een wolf in een herder wil fokken
Plaatje is leuk maar het karakter vind ik een heel groot minpunt.
Er is ooit bij kennissen van ons ingebroken die er 2 hebben, honden zijn meer dan een maand van slag geweest.......
Geef mij maar gewone herders, dan was de inbreker meer dan een maand van slag geweest
Cassidy schreef:Idd, ik neem er geen. Een kennis van me had er twee, een reu en een teef. En durfde zijn dochter niet alleen met ze thuis te laten.....
Lia_ schreef:Eerlijk gezegd vind ik het vreselijke honden, nooit gesnapt waarom iemand de lafheid van een wolf in een herder wil fokken
Plaatje is leuk maar het karakter vind ik een heel groot minpunt.
Er is ooit bij kennissen van ons ingebroken die er 2 hebben, honden zijn meer dan een maand van slag geweest.......
Geef mij maar gewone herders, dan was de inbreker meer dan een maand van slag geweest
EmEm schreef:Cassidy schreef:Idd, ik neem er geen. Een kennis van me had er twee, een reu en een teef. En durfde zijn dochter niet alleen met ze thuis te laten.....
Dat vind ik raar. Want een Saarloos is juist erg sociaal tegen zijn eigen roedel. Blijft natuurlijk de vraag of je uberhaubt een kind met een hond alleen moet laten........
En gelukkig willen we niet allemaal hetzelfde hondenras