Golden Retriever van 12 vermist!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Zouden jullie dit even willen lezen? Het gaat over de 12 jaar oude golden retriever teef . Aangezien de hond voor het laatst gezien is bij de Kampina, dat is een groot recreatiegebied met caravans en vakantiehuisjes vlakbij de Drunenseduinen, en het bijna herfstvakantie is en veel Rotterdammers die richting opgaan, dacht ik, ik zet het hier ook even neer. Ans schrijft zelf wat er gebeurd is...
Zaterdag 30 september, is mijn Golden Retriever teef van 12 jaar spoorloos verdwenen. Bij het Drongelens kanaaltje in Vught. Ik liet haar voor het laatste stuk van de wandeling los, zoals gewoonlijk en ik heb haar daarna niet meer gezien. Ik had nog 4 andere honden bij me en die waren er wel, we stonden te kijken hoe de jongste hond met drie kleine hondjes speelde. Toen ik ong. vijf minuten later keek of ik alle honden had, was Chablis verdwenen. We hebben het hele bos afgezocht. Alle mensen met honden die daar altijd lopen hebben allemaal meegezocht. Niets gevonden. De hele week blijven zoeken. Allemaal briefjes opgehangen, en alle instanties ingelicht zoals: politie, dierenbescherming, dierenambulance, Amivedi, rijkswaterstaat, natuurmonumenten, de boswachters van De Drunense Duinen en de Kampina. Op zaterdag 7 okt. kreeg ik een melding van de dierenambulance dat mensen haar, om ong. 12.00 u., op de Kampina hadden gezien. Ik ernaar toe, met die mensen de hele middag over de Kampina gelopen , maar niets meer van haar gezien. Ze trok toen met een voorpoot vertelden de mensen. Later toen ik verder rondreed kwam ik nog twee trimmers tegen die vertelden dat ze een hele oude hond hadden gezien die bijna niet meer kon lopen bij de vakantie huisjes bij Boshuis Hermitage in OIsterwijk. Dat was ongeveer 18.15 u.Dat is ook bij de Kampina. Toen ik daar kwam was ook daar niets meer te zien en niemand heeft die hond nog gezien. Zondagmorgen vroeg ook daar allemaal briefjes opgehangen en de boswachter gebeld, maar tot nog toe geen reactie. Ze is nu al meer dan 18 dagen weg en ze is al 12 jaar en loopt daar maar aldoor buiten!!!!
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
Met vriendelijke groeten,
Ans Font Freide
Telefoon: ********via pb******
email: ans.fontfreide@planet.nl
Willen jullie alsjeblieft dit verhaal zoveel mogelijk doorvertellen, want dit is wel zo erg, het idee dat je oude hondje je loopt te zoeken....Wie weet wordt ze nog gevonden.