Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik maak de bakken elke dag schoon en savonds haal ik de drollen er weer uit.. n kennis van mij heeft 4 katten en maar 1 bak dat vindt ik echt te weinig vandaar dat ik 3 bakken heb De katten zijn mn zoon gewoon gewent, zijn ze ook lief voor en ze liggen ook regelmatig bij m Sem doet ze geen pijn nooit gedaan ook omdat ik vind dat je respect moet hebben voor mens en dier en dat weet Sem..Daar bij is sem op school en vaak buiten met zn vriendjes Sem is ook helemaal niet zo druk in huis gelukkig.En nee ik wil natuurlijk geen zieke kat helemaal niet dus ik wil echt niet dat hij katten aids krijgt of iets dergelijks zou ik verschrikkelijk vinden..Nou ben ik er dus nog steeds niet uit ik wil zo graag tbeste voor mn kat..want t is echt n droppie van n kat zelfs bij de dierenarts loopt ie gewoon mee en springt ie rustig op behandel tafel volgens dierenarts ist n uitzonderlijk lief dier:) maar hij vangt wel vogels van t balkon dan is ie echt snel maar das de natuur ook:) 
avanti4ever schreef:niemand tips meer???
Jark schreef:Na een castratie of sterilisatie veranderd het hormoonhuishouden van een kat totaal! Een kat weet waarschijnlijk ook niet hoe hij zit moet gedragen... dus vertoont abnormaal gedrag..
In principe heeft elke kat een eigen kattenbak nodig... t zijn erg kieskeurige dieren, zelfs op dit gebied... het scheelt ook wel eens als je de deksel van de kattenbak erop of eraf laat, hierin kan je ook varieren.. zet ze op een andere plek neer of op een andere hoogte.
Ik heb gehoord dat katten niet van citroenella houden, misgien helpt t als je dit op de plek druppelt waar hij zijn behoefte doet??
Probeer iig heel veel verschillende dingen, en laat de veranderingen een paar dagen staan zodat hij in de gaten heeft dat t anders is...
avanti4ever schreef:niemand tips meer???