Kan dode kat blijkbaar niet aanmelden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Kan dode kat blijkbaar niet aanmelden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 18:55

Tja tja zie ik een dode kat langs de weg. Ik moeite doen om weer terug te rijden. Moeite te doen om hectometerpaaltje etc. op te schrijven kan ik het arme dier nergens aanmelden Boos!

Eerst belde ik de verkeerde dierenambulance (net buiten de provincie/gebied) ze konden mij het nr. van utrecht niet geven.

Ik naar huis op internet opgezocht. Nummer word niet opgenomen, na 2 x bellen krijg ik te horen: We can not take your message- computerstem. Lekker vaag zal er maar 1 dood liggen te gaan Boos!

Vervolgens maar Amivedi gebeld die stond ook op hun site achter een link. Konden mij ook niet helpen want ze kende niet alle wegen uit dr hoofd Rolleyes Kreeg het 06 nummer van de dienstdoende dierenambulance in die buurt.

Ik bellen heel sjago nee hoor daar komen wij niet meer. Dat doet de gemeente dode dieren daar ophalen bel die maar....
Dus ik zei heel wijs en die werken zeker niet in het weekend. Hij ja. Dus ik nou dan ligt die arme kat daar lekker het hele weekend of langer, hij weer droog ja.

Nou ja zal je kat maar wezen die daar ligt kan er gewoon niet bij Verdrietig

Mist

Re: Kan dode kat blijkbaar niet aanmelden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 19:58

Goed van je dat je al die moeite doet.

Je hebt er nu niets aan (en sommige mensen durven het niet) maar ik zou in zo'n geval de kat mee hebben genomen en hem bij een DA achter gelaten hebben, Die hebben ook chiplezers en een diepvries waar ze dergelijke dieren in bewaren.

Sabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:03

Mist schreef:
Goed van je dat je al die moeite doet.

Je hebt er nu niets aan (en sommige mensen durven het niet) maar ik zou in zo'n geval de kat mee hebben genomen en hem bij een DA achter gelaten hebben, Die hebben ook chiplezers en een diepvries waar ze dergelijke dieren in bewaren.

Dat was idd wel een idee geweest. Ik denk alleen dat ik niet zomaar een dode kat op zou durven pakken, hoewel nood breekt wet in zo'n geval denk ik.

Wel goed van je dat je er zo achteraan zit! Belagelijk dat helemaal niemand je kan helpen in zo'n geval!

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 20:26

Goed dat je al die moeite doet Ja wel gestoord dat niemand je kan helpen zeg, idd zoals je zegt, dadelijk ligt er een dier dood te gaan, en dan, ja nee we weten de weg daar niet Scheve mond

o wacht, hier spreekt Otje_Merlot trouwens Nagelbijten / Gniffelen

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 21:59

Kon hem/haar helaas niet oppakken ook al zou ik dat gedurft hebben. Hij ligt langs een provinaciale weg te gevaarlijk om te stoppen eigenlijk. Morgen ochtend moet ik er weer langs rijden zou het erg sneu vinden als hij er nog ligt. Zal je kat maar zijn. Heb er zelf ook een die ik echt als mijn kindje zie.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:16

belachelijk die dierenambulance, ik hoor alleen maar negatieve dingen erover...
ik zou ook niet meer weten wat ik dan moet doen, ik zie dagelijks dode kittens langs de weg, echt niet normaal. Heb er al mininmaal 10 gezien. maar daar komt dus ook niemand voor, alles ligt er weken te verteren.

VInd het wel erg als het dier nog niet dood zou zijn! en die dierenambulance komt dus gewoon niet, dan laten ze dat beest gewoon creperen???

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 21:50

Hij ligt er dus gewoon nog steeds echt heel triest. Maar ff kijken of ik morgenvroeg die gemeente kan bereiken. Is een dorp dus ben benieuwd.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:28

Ik las laatst over de Dierenambulace, dat het eigenlijk financieel niet meer uitkon. Teveel dieren, te weinig geld Scheve mond Dat verklaart misschien een gedeelte hiervan. Utrecht is een grote stad....

Zelf heb ik ook drie nummers van regio's waar ik regelmatig doorheen kom hoor Knipoog En ik bel altijd (en krijg altijd iemand aan de telefoon die in ieder geval ZEGT dat ze erheen gaan Haha!).