En ik heb maar 1 tel nodig!! En jij???
Nou vooruit dan maar kom dan maar binnen
Ik heb je nu toch niet bang gemaakt?? Dat van die ene tel was maar een grapje hoor!!
Dit is mijn grote vriend Taco. Let niet op zn neus en zn oor en zn euh touwtje, ik vind hem nl zo lief dat ik perongelijk wat dingen heb stuk gemaakt. Sorry ik ken mn eigen krachten niet!
Baasje ook koppie krauw, nou vooruit omdat je het altijd zo lief vraagt maar dan wil ik zo ook effe hoor!
Oooo lekker lekker
Niets is mij te dol, high 5 baas!!!!
NOU DOEI!!!! leuk dat je effe naar mij kwam kijken! DAG
CoCo is inmiddels alweer 4 jaar bij ons. En hij is pas 6. Hij heeft zich al aardig wat woordjes eigen gemaakt waaronder: Goede morgen, slaap lekker, ik ben werken en tot morgen. Maar ook doei tot strakkies en later, roept hij als je weg gaat. De kat is blij dat hij met de verhuizing bij mn moeder mocht blijven want die werd hor en dol van hem. De hele dag deed ie de kippen na en riep hij NOA (de kat zn naam) die nog zo gek was om te komen. Zingen kan hij ook, alleen maathouden snaptie nog niet zo goed. Verder zijn we nu bezig met het alfabet. We zijn nu bij de B haha.. Ow en nu ik toch zelf lach; Lachen en zichzelf kietelen doet hij ook! Daarnaast neemt hij graag de telefoon voor mij op als deze afgaat, door alvast te zeggen: met deborah, owja jaja zal ik doen, en echt waar???
Vd week hoorde we voor het eerst dat hij de magnetron na deed.
Ik hoop dat we nog jaren plezier van hem mogen hebben. Ondanks dat hij niet handtam is ben ik heel blij met hem, Met CoCo ben je nooit alleen!