Bokt maakt Lambo (SCHAAP) beroemd [komt op tv]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

Bokt maakt Lambo (SCHAAP) beroemd [komt op tv]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 21:07

Omdat mijn schaapje een aantal dingen kon die paarden en pony’s ook kunnen en een schaap meestal niet had ik een paar topics geopend met Lambo.
Daar stonden foto’s op over hoe die Vrijheidsdressuur deed en hoe die sprong en kon zwemmen.

Ik kreeg hier heel erg veel super leuke reacties op Haha!

Ook kreeg ik een aantal keer te horen dat het eigenlijk op tv moet. Maarja ik ben zelf niet de gene die daar heen gaat bellen en ach zo bijzonder vond ik het eigenlijk ook niet. Tja ik zie het elke dag.

Nu kreeg ik een paar dagen geleden ineen een PM van iemand die voor het Dagblad van het Noorden werkt. Of ik het leuk zou vinden om in de krant te komen. Ik zou het wel heel leuk vinden dus de krant had mij gebeld en Donderdag ochtend kwamen ze langs om er een verhaal over te schrijven en foto’s te maken.
Ik had donderdag avond mijn diploma-uitreiking er leuk en gezellig. Maar hier door lag ik dus de volgende dag nog wel om half 10 op bed.

Vrijdag was echt een rare dag. Ik werd wakker door de telefoon die ging “Met het NOS klop het dat jij degen bent die op de voor pagina van het Dagblad van het Noorden staat?” En ik met me duffe hoofd maar denken van huh??? waar hebben ze het over dus ik zei al ja zou best kunnen. Ze stonden volgends mij wel raar te kijken toen ik zei dat ik de krant nog niet had gezien. Wat wil je ook kom namelijk net me bed uit Tong uitsteken
Gelukkig waren ze zo slim om te zeggen dat ze met later op de middag nog terug zouden bellen.

Ik dus maar me werk kleren aan gedaan want ik zou weer even helpen op de boerderij. (ik had nog steeds geen krant gezien want wij hebben geen Nieuwsblad van het noorden. Ik had al wel allemaal smsje gehad van klasgenoten en zo.) Daar aan gekomen heb ik de krant kunnen zien. Onder tussen was ik daar net 5 minuten toen ik gebeld werd door RTL 4 of ze over een uurtje langs konden komen om Lambo te filmen. Eigenlijk zou ik helpen op de boerderij maar Hij zei dat ik ze toch maar even langs moet laten komen.

Ik was net thuis om maar even normale schone kleren aan te trekken en toen kwam toen ik weer werd gebeld door het NOS. Gelukkig was ik nu wel wakker en die wilden graag Zondag ochtend langs komen voor het jeugd journaal. Ik snel mijn zusje geroepen van schiet op mee komen snel schone kleren aan trekken en weer naar Lambo.
Daar even gewacht en Toen kwamen er 2 mensen aan met een super grote camera. Lambo was wel heel nieuws gierig en had meteen zijn neus afdruk op de lens gezet en een hapje ven de geluidsbondje genomen. We lieten een paar kunstjes zien en daarna wilden ze nog een paar filmpjes dat die tussen de huizen door liep. Ook moesten we toch naar mijn huis om foto’s van Lambo als Lammetje te pakken want die wilden ze ook graag filmen.

De mensen van RTL 4 filmden nog wat foto’s toen er weer werd gebeld. Dit keer was het Tv Noord met de vraag of ze het Weer bij Lambo mochten filmen. En ze wilden nu gelijk komen.
Maar we stonden nog met schaap en pony tuis dus over een half uurtje zouden ze bij lambo en Polly zijn. Ook lag er nog en briefje van de buurvrouw of ik SBS 6 wilde terug bellen (Ze hebben zelf mijn buurvrouw gebeld om mij aan de telefoon te krijgen.)

RTL 4 had zijn spullen gepakt en ging weer weg. Wij namen Lambo en Polly weer mee naar de wei.

Lambo kon even uitrusten toen ze van TV Noord kwamen. Lambo vond Derk Bosscher wel aardig en luisterde deze keer beter dan de eerste keer bij RTL 4 ( Zijn camera vrees was voorbij) Hij deed zijn praatje over het weer en ik moest op de voor grond wat kunstjes laten zien. Na minder dan een kwartier stond alles er op en waren ze weer weg. Toen had ik eindelijk tijd om thuis rustig wat te eten en SBS 6 te bellen.

Ook kon ik een aantal smsjes van mijn vrienden en vriendinnen terug sturen. Mijn moeder was op haar werk en belde ook nog. Ze zei je staat op de voorpagina. Ik heb haar toen maar even verteld dat ze niet wilde weten wat er verder nog allemaal gebeurt was. Ik vertelde het van de tv’s allemaal en ze moest wel heel erg lachen.

Toen belde SBS 6 weer terug met de mededeling dat de cameraman ieder moment bij lambo en Polly kon zijn en toen zijn we daar dus maar weer heen gegaan.
En weer voor de 3 keer vandaag moest lambo zijn kunstjes weer doen. En in plaats van dat hij het zat was deed hij alles meteen en vond het erg leuk af en toen maakte die zelfs een gek sprongetje van plezier.

Al met al was het vandaag een hele leuke maar toch ook ontzettend rare dag. Ik heb geen tijd meer gehad om op de boerderij te helpen. ( vonden ze gelukkig niet erg) En ik heb het erg druk gehad.
Toch merkte ik wel dat Lambo het allemaal heel erg leuk vond. Waarschijnlijk ga ik hem toch opgeven voor animalcasting.

En voor de mensen die Lambo nog op TV willen zien:

Kwart over ieder heel uur op TV Noord (het weer)
Voor de mensen die geen TV Noord hebben -> http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv1.asp

En om half 11 is die te zien bij Hart van Nederland op SBS 6 en ook bij RTL 4 Bij 4 in het land.
Hart van Nederland worde zaterdag om 12 uur herhaald.

Ik vind het zo grappig dat dit allemaal zo is gelopen en dat allemaal door bokt!

Echt Super! OK dan!

lindatje

Re: Bokt maakt Lambo (SCHAAP) beroemd [komt op tv]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:23

Wat ontzettend leuk! Ik heb je topics steeds gevolgd maar nooit gereageerd.
Zo ben je dus opeens door heel Nederland beroemd! Cool

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:25

Gaaaf joh Haha! ,had ik maar zo'n schaap ;j ,ben jaloers Haha!,,leuk joh dat je helemaal op tv kwam ,fellii ! ik ga nu even het filmpje bekijken.

gotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:26

wauw zeg wat heb jij veel beleefd op een dag! ik wil ook wel zo`n schaap hebben Knipoog gefeliciteerd!

Saszkiia91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:30

echt gaaf! dat topic vond ik ook al helemaal geweldig!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:32

Wow, zo gaaf! Hij wordt beroemd!

Ik word zijn eerste fan, oké? Hij is zo gaaf! Haha!

Macha876

Nou ik ga vanavond kijken.
Echt leuk .

xxsweet

Ooooooh wat leuk zeg!
We kijken hier altijd hart van Nederland dus ik zit over een uur aan de buis gekluisterd!!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 21:36

lindatje schreef:
Wat ontzettend leuk! Ik heb je topics steeds gevolgd maar nooit gereageerd.
Zo ben je dus opeens door heel Nederland beroemd! Cool

Ja echt heel erg raar haha. Het is voor mij allemaal heel normaal dat lambo dit kan en hij mee buiten loopt. Ik vond het wel leuk dat die in de krant zou komen maar dit had ik echt nooit verwacht. Haha!

Billie_Ilona schreef:
Gaaaf joh Haha! ,had ik maar zo'n schaap ;j ,ben jaloers Haha!,,leuk joh dat je helemaal op tv kwam ,fellii ! ik ga nu even het filmpje bekijken.

Dat filmpje nu kijken heeft weinig zin haha Het komt alleen maar om Kwart over ieder heel uur.
Dus je moet nog even wachten Knipoog
Laatst bijgewerkt door polbo op 14-07-06 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:38

Ik ben ook van de partij!
Morgen dus jeugd journaal?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:40

Wat gaaf!
Ik had het stukje al in de krant gezien vandaag. Lachen

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:41

nonixjuh schreef:

Grr dan ben ik net op vakantie Scheve mond ik had je schaap gezien @ vrijheidsdressuur Haha!
Echt geweldig gewoon Pling

_Lady_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:41

Wauw super stoer man! gefeliciteerd!!!!

Heb het opgeschreven en ga zometeen wel kijken!! ben benieuwt!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:44

Oooh, echt leuk! ik had eens in een topic van jullie gereageerd.
't ziet er zo leuk uit Haha! echt gaaf!

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 21:45

nonixjuh schreef:

Eeeh zei ik morgen? Zondag komen ze langs ik heb geen idee waneer ze het gaan uitzenden.

Jullie allemaal echt heel erg bedankt OK dan! Zonder deze leuke reacties had ik nooit op bokt gezeten Knipoog

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:46

OOhh, zondag! haha, ik dacht dat ze vandaag al langs waren geweest, haha.
Echt super gaaf!

vlieland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:48

Wat gaaf!!
Ik ga echt kijken, ik heb je topics ook gezien echt geweldig.

Gefeliciteerd!! Kusje

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:49

Vet, ik ga zo ook even kijken Haha!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:50

Oooh wat gaaf joh!
Gefeliciteerd Tong uitsteken
Ik ga zo ook even kijken!

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:56

Heel erg vet.....kijk maar uit zo pikken ze je schaap nog omdat hij nu beroemd is. Maar hij is en blijft helemaal geweldig, krijgt lambo er nog wat voor ??Ik ga zeker om half 11 kijken....!! Haha!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:57

Geweldig Haha!
Hoop dat ik hem nog op tv voorbij zie komen!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:04

Ik ga ook kijken! Wat gááááf meid!!! Echt helemaal cool! Nu zijn jullie allebei BN'ers en mag je naar al die feestjes Cool

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:05

STOER!

echt gaaf! ik ga zo meteen kijken Haha!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:05

Whaha ik zie het al voor me.
Zei met dat schaap naar zo`n feestje Tong uitsteken
Lambo wil je ook een glas champagne Haha!
Geweldig meid dat je op tv komt enzo nu de telegraaf nog Knipoog

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 22:06

TeQuiero1 schreef:
Heel erg vet.....kijk maar uit zo pikken ze je schaap nog omdat hij nu beroemd is. Maar hij is en blijft helemaal geweldig, krijgt lambo er nog wat voor ??Ik ga zeker om half 11 kijken....!! Haha!

Ja dat ze hem gaan jatten is ook iets waar ik wel heel erg bang voor ben Nagelbijten / Gniffelen Hoor je wel vaker bij dieren die iets kunnen of er speciaal uit zien. Dat mensen zo iets doen echt raar.
En of die er iets voor krijgt Tong uitsteken haha hij vreet me de snoepjes biks en brood van me hoofd Vingers aflikken Hij heeft een half ponpoen brooed op vond die wel lekker.
Ook moet ik morgen denk ik maar nieuwe paarden snoepjes gaan kopen want die zijn al bijna op en Polly wil toch ook wat hebben Haha!