Het is de laatse tijd nogal warm weer en doen dus niks anders dan zwemmen met Polly. En omdat Lambo dan helemaal alleen thuis moet blijven vonden we dat toch wel een beetje zielig worden

3 weken geleden hadden we Lambo thuis natgespoten (dat vind die lekker vervrissend) zodat hij het niet zo warm had en hij met mijn zusje, Polly en mij mee kon naar het water. Mijn zusje, Polly en Ik gingen het water in en Lambo ging langs de kant gras eten.
Mijn zusje en ik waren met Polly aan het zwemmen toen Lambo ineens ook op het water af kwam rennen. Ik dacht die stop van zelf wel. En dat deed die ook, maar daarna sprong die met 4 poten te gelijk de lucht in en kwam midden in het water te recht

Hij keek een beetje raar om zich heen maar vond het niet eng en liep nog een rondje door het water.
Hij vind water dus helemaal niet eng en zelfs lekker koel.
Nu nemen we als we gaan zwemmen met Polly, Lambo ook iedere keer mee.
Toch is het niet zo dat hij meteen als eerste het water in springt. Alleen als er al iemand in het water is gaat hij er ook in anders niet. Meestal zwemt die dan 2 of 3 rondjes en wil die er dan weer uit om gras te eten

Vandaag had ik de camera maar mee genomen om er foto's van te maken.
Zo dat water ziet er lekker uit

Hij had vandaag wel weer zin om het water in te gaan.

uitschudden in het water heeft niet zo heel veel nut

Iets dieper het water in.

Omdat het wol water op zuigt moet hij zich eerst uit schudden als die de kant op loopt scheelt een hoop gewicht.

We zouden een mooie poseer foto maken helaas ging meneertje zich weer uitschudden

Daarna lukte de foto wel

En toen gingen we weer even het water in.

En toen nog dieper. Toch zwemt Lambo hier niet hij loop nog over de bodum heen. Echt gezwommen heeft die niet.

En toen gingen we er uit om een ijsje te halen.

Lambo en Polly kregen de koekjes van het ijs.
En Lambo vond het (niet) lekker

En deze foto vind ik echt helemaal geweldig

Na het ijsje zijn we naar huis gegaan