Toen ben ik verder gaan oefenen en nu kent mijn schaap bijna meer kunstjes als polly.
Lambo kende al hier komen op comando. Dat had ik hem al heel vroeg geleerd omdat het wel erg handig was als die luisterde als die mee ging buiten rijden.
Het ziet er wel grapig uit als Lampie in eens op je af komt rennen als jij "hier" zegt.
Hier zijn de foto's (Ik maak zelfde foto's dus het is me zusje die je af en toe door beeld ziet lopen.)

Het eerst wat hij dus leerde van Polly was stap

Laater leerde ik hem ook op dingen te staan en daar was de poetskist niet zo handig voor want af en toe wil die daar ook wel is op springen als die open staat en dus alle borstels over de grond rollen.

Dit kun je natuurlijk ook combineren en dan krijg je dus stap op blok

Stijgeren hebben we hem ook maar geleerd. Soms zit die naar een paar lekker blaadjes van een boom tekijken waardie net niet bij kan als je hemdan het comand geeftom tegaan steigeren springthij naar boven een eet hij snel de bladeren van de boom. Als je niks zegt doet die het niet net alsof die zelf niet op het idee kan komen

Ook kan die tegen dingen aan steigeren en dat gebruikt hij dan wel weer zelf om door een raampje van de stal naar binnen te kijken of zijn biks er al aan komt.
Hier steigert die tegen polly aan die denk dan dat Lambo wil spelen en in de bak rennen ze dan ook snelachter elkaar aan. We waaren hier alleen niet in de bak maar ergens buiten in een parkje.

Ook hebbenwe hem liggen geleerd. Dit had hij na 2 keer al door. Hij ging liggen omdathetzo warm was en toen ben ik naar hem toe gelopen en heb hem beloont en vaak lig tegen hem gezegt. Toen hij op stond en ik ligt zei snapte hij het nog niet helemaal bij ging stap doen en verder niks. Toen hij later die dag weer ging liggen en ik weer lig tegen hem zei en beloonde snapte hij daarna toen die opstond dat als die ging ligggen hij wat lekkers kreeg.
Ik ben al een jaar bezig om lig aan mijn pony te leren en Lambo had het in 2 keer al door.
Hij ligt ook heel vaak bij dezelfde paal en als je nu midden in de bak gaat staan en zegt lig loopt hij naar die paal toe gaat daar liggen springt weer omhoog en komt naar je toe rennen om biks te halen.

Het eerst volgende wat ik hem nu wil leren is knielen. Hij kan het al wel een beetje maar hij heeft het minder snel door als lig.

Daarna zijn we nog even met hem gaan springen omdat die dit zelf zo leuk vind. Mijn zusje sprong gezellig mee

Eerst een paar lage sprongetjes waar lampie gewoon hoog over heen springt.

De laatse vind ik leuk, zie datoortje en die staat

De hogere sprongen

en nog een paar van de voorkant

Nog een paar leuke van Polly en Lamborghini

Er staan nog veel meer (spring) foto van Polly en Lambo in me profiel.