Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Regeling Agressieve Dieren (RAD)
Ook het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) houdt zich bezig met dit probleem. De minister van LNV maakte in december 2000 bekend dat hij de Pitbullregeling wilde uitbreiden met vier nieuwe hondenrassen. Dit hield in dat de american staffordshire terriër, de dogo argentino, de fila brasiliero en de mastino napoletano zouden worden verboden en uiteindelijk zouden moeten uitsterven. Later voegde hij de rottweiler aan dit rijtje toe.
MMaxje schreef:Heel simpel: mag NIET.
Arrabel schreef:MMaxje schreef:Heel simpel: mag NIET.
hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!
Hoe kom je daar nou bij????
Bull-terriers zijn hartstikke lieve honden, en die mogen zeker wel!!
Pam schreef:Citaat:Regeling Agressieve Dieren (RAD)
Ook het Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) houdt zich bezig met dit probleem. De minister van LNV maakte in december 2000 bekend dat hij de Pitbullregeling wilde uitbreiden met vier nieuwe hondenrassen. Dit hield in dat de american staffordshire terriër, de dogo argentino, de fila brasiliero en de mastino napoletano zouden worden verboden en uiteindelijk zouden moeten uitsterven. Later voegde hij de rottweiler aan dit rijtje toe.
Even googlen op 'verboden honden' en pitbullwet
bakkie schreef:volgens mij is het enige wat niet mag een pitt bull, american stafford(mits je stamboom hebt) en de engelse stafford(ook mits je een stamboom hebt dan mogen deze 2 wel geloof ik)
ik hoop dat ik het goed heb ik weet het niet zeker