Mijn fretten itp! *veel*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 12:05

Hej,
Een paar dagen terug is mijn fret ziggy overleden. We wilden eerst geen neiuwe fret erbij, maar het lot bracht ons Froks. Het is een mannetje van 6 jaar oud, maar dat wilden we ook, want onze Cleo is ook al 5. We zijn wel vanaf Nieuwstadt naar Enkhuizen moeten rijden, maar dat gecommbineerd met een bezoekje aan mijn tante in Lelystad, ging dat heel erg goed. Maar ik denk, laat ik ze eens aan Bokt laten zien, dus hier izjn de foto's:

Afbeelding
Hallo, ik ben Froks.

Afbeelding
En ik ben Cleo!

Afbeelding
Mijn neiuwe baasjes leren mij ook truukjes. Voor dit lekkers doe ik het dan. Cleo kan ook truukjes, maar daaar zijn nog geen foto's van.

Afbeelding
Kijk, hier moet ik bedelen,

Afbeelding
en hier ben ik bezig met rollen. Ook kan ik een klein beetje doodliggen, maar dat gaat nog niet zo goed. Maar dat komt vast wel.

Afbeelding
Halloooo, wat zijn jullie allemaal aan het doen?

Afbeelding
Nou ja, als jullie het niet willen zeggen, dan ga ik wel in de vuilnisbak ploeteren.

Afbeelding
O, en ik kan ook wel even uit de douche bak drinken... *jammie*

* na even in de badkamer te hebben gespeeld, zijn de doosjes natuurlijk moe. Dus dan komen ze maar op schoot*

Afbeelding
O, ik ben zoooo moe, denk Froks..

Afbeelding
*geen commentaar*

Afbeelding
*slaap kindje slaap*

Afbeelding
Zoek de neus, die al lag te slapen...

Afbeelding
Nou, nu zijn we moe. Daaaaag!

Als je zin hebt, laat dan een berichtje achter. Vind ik altijd zo leuk om te lezen...
Groetjes, mij

Mischa

Berichten: 3500
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:07

Wat zijn 't toch een leuke dieren dat he
Ik vind het net, altijd jongblijvende katten ze zijn zo lachwekkend om te zien.

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Re: Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:10

Awwww, fretjes zijn zo leuk.
Ik wil er ook nog altijd één, maarja, nu ik een paard heb mag het natuurlijk helemaal niet meer... *probeert de logica te ontdekken* maarja.

Stinken ze nou? Aan iedereen aan wie ik het vraag krijg ik een ander antwoord.

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 12:14

Ze kunnen stinken ja. Maar adt is gewoon een echte frettenlucht, en daar wen je heel snel aan. Ik heb met Froks heb ik een shampoo mee gekregen. Ik had die van mij nog nooit echt gewassen, wel in water geploempt enzo. Maar ik heb haar dus met shampoo gewassen, en ze ruikt nu alleen nog maar een beetje lichtjes. Maar het is de een voor de ander.
Groetjes, mij

Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:16

Leuke beestjes, heel erg leuk zelfs, maar wat me zo tegenstaat is hun geur, Vaak ook bij knaagdieren beurzen, ruik je al van ver waar de fretten zich bevinden, om niet te spreken van de geur boven hun "doekjes en dergelijke " .

Dit is allemaal niet negatief bedoeld hoor, maar ben wel benieuwd of je huis naar fret ruikt.

OKe, ik heb 2 mannetjes ratten en die kunnen ook aardig stinken, maar fretten zijn zeker 2 keer zo erg.

toch?

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 12:34

Mijn fretten, tja, het staat eigenlijk in mijn vorige bericht ook. Maar dat is idd ieder voro zich. Mijn huis stinkt niet naar fretten, eerder naar de honden die er doorheen banjeren. Maar ik zelf ruik dat al helemaal niet meer, dus mischien dat er toch een walm van frettenlucht hangt. Maar ik geloof het niet. Ik zal het eens aan wat mensen gaan vragen
Groetjes, mij

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 15:22

Hannanas schreef:
Leuke beestjes, heel erg leuk zelfs, maar wat me zo tegenstaat is hun geur, Vaak ook bij knaagdieren beurzen, ruik je al van ver waar de fretten zich bevinden, om niet te spreken van de geur boven hun "doekjes en dergelijke " .

Dit is allemaal niet negatief bedoeld hoor, maar ben wel benieuwd of je huis naar fret ruikt.

OKe, ik heb 2 mannetjes ratten en die kunnen ook aardig stinken, maar fretten zijn zeker 2 keer zo erg.

toch?


als je de kooien proper houd en je mannen castreerd stinken de fretten niet zo erg hoor

ik heb er 15 en dat ruik je niet

ontopic: die geeuwfoto is geweldig
leuke beestjes

black_light

Berichten: 1734
Geregistreerd: 29-04-05
Woonplaats: NH, Warmenhuizen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:03

Haha, leuke foto's
Ze zien er lief uit!

Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:04

Haha, tessyke.... tuurlijk houd ik mijn kooi schoon! Ik klaag ook niet:) Het zijn alleen wel echte viesmakers, stinkers! Baasje moet elke dag even een doekje over de plateautjes halen en etc ( en dan stinkt het niet )

En alleen daarvoor castreren?? Gadsiedarrie, dat zou nou nooit in mijn hoofd opkomen. ( over mijn ratten gesproken dan he )
Lijkt mij pas als ze mannelijk puberaal gedrag vertonen wat echt niet meer door de beugel kan enzo.
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 14-05-06 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 17:11

Als je ze castreerd wordt de stank iig zowiezo al minder. Maar ik die van onszijn altijd gecastreerd omdat we er vrouwtjes bij hadden lopen. Die waren dan ook gesterriliseerd, maar dat deden we altijd pas later dus.
Groetjes, mij

xLuus

Berichten: 1905
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Oirschot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:13

Wat 'n schatjes heb je

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn fretten itp! *veel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 17:57

O, mijn moeder nodigt edereen die eens de geur wil komen opsnuiven uit Wij zorgen voor koffie en iets lekkers. Houd er rekening mee, niet mijn idee, maar wel gezellie voor iedereen die wilt.
Groetjes. mij

noekje

Berichten: 2488
Geregistreerd: 15-01-05
Woonplaats: Schoorl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 17:57

Ik vind het zulke leuke beestjes

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:34

Hannanas schreef:
Haha, tessyke.... tuurlijk houd ik mijn kooi schoon! Ik klaag ook niet:) Het zijn alleen wel echte viesmakers, stinkers! Baasje moet elke dag even een doekje over de plateautjes halen en etc ( en dan stinkt het niet )

En alleen daarvoor castreren?? Gadsiedarrie, dat zou nou nooit in mijn hoofd opkomen. ( over mijn ratten gesproken dan he )
Lijkt mij pas als ze mannelijk puberaal gedrag vertonen wat echt niet meer door de beugel kan enzo.

ik had het over fretten en niet over ratten want die stinken wel

K1MmEl

Berichten: 1159
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Moergestel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:38

h fretten zijn echt leuke beestjes , zijn echte lieve fotos