Hondenpension Noord Holland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaB

Hondenpension Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 18:12

Wie heeft er goede ervaringen bij een hondenpension in Noord Holland.
Het gaat om een weekje. Voor 2 mechelaars die bij elkaar kunnen.

Waar is jullie hond wel eens geweest ? En hoe is dat bevallen..
(ook de minder goede ervaring graag )

Alvast bedankt.

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:43

Aan de hoeverweg (weg van alkmaar van egmond) staat een hele goede. Onze vorige hond ging daar altijd heen. Werd helemaal gewassen, vertroeteld en goed verzorgd. Maar een pension blijft beetje massaal. Kan je hem niet bij vrienden onderbrengen?

MirandaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 18:51

Het gaat er om 2.. en het blijven wel mechelaars die ik liever niet zo maar bij iemand onderbreng.
Vooral de reu. We hebben eens een vriendin in huis gehad (uit de hondensport) maar dat is niet goed bevallen.
Honden bleven aanslaan omdat wij er niet waren.
Ook is de reu eens 2 nachtjes uit logeren geweest ook bij bekenden van ons en vrat zich door het binnenverblijf van de kennel naar buiten.. Dus vandaar dat ik nu toch een profesioneel gebeuren zoek, maar wel met wat persoonlijke zorg.
Hotel Egmond bestaat idd tot 1 van de mogelijkheden.. Ik ga daar ook zeker van de week informeren.

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:54

Wij hebben hele goede ervaringen bij Dieren Hotel Juco in Berkhout (vlak bij Hoorn). Honden kunnen daar ook gewassen worden, en ze kunnen ook bij slecht weer naar buiten (overdekte ruimte). Ik haal mijn hond daar altijd heel vrolijk weer op.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 18:57

Ik heb je topic verplaatst naar BB.

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:38

Er is een hondenhotel iets voorbij hoorn. De honden lopen daar bij de mensen in huis. Ze hebben een hele grote tuin waardoor ze ook lekker buiten kunnen lopen. Onze hond gaat daar in Mei heen. Wij hebben ook een intake gesprek gehad omdat ze eerst kennis willen maken met je hond. Zag er erg goed uit. Het fijne vind ik dat ze niet in een kennel zitten en die mensen de hele dag thuis zijn. Het nr is 0229-581236

Waar is ook altijd hele goede verhalen over hoor is pension Tussenwijk in Beverwijk.

MirandaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 16:02

Iemand toevallig ervaringen met Schagerbrug ?

Barb

Re: Hondenpension Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:57

Die van ons gaan eerdaags ook naar Burgersdierenhotel op de Hoeverseweg. Vorig jaar zijn ze daar ook geweest en hebben echt heel veel lol gehad. Spike de labrador had liefdesverdriet toen hij thuis was, dat was wel een beetje sneu om te zien. Hij had 2 vriendinnen van hetzelfde ras en die moesten we daar natuurlijk achterlaten

Bas is wel eens bij Juco geweest maar daar heb ik van anderen wat mindere verhalen over gehoort.

oxborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:39

Onze honden gaan altijd naar het schipperke in bobbeldijk.
Hebben wij hele goede ervaringen mee.

Juco minder want daar mochten wij niet meer terugkomen met een hond want die had gebeten.
Het was idd een angsthaas, maar ja als je aan een hond die bang is gaat trekken om hem uit de kennel te krijgen terwijl als je eerst de andere hond neemt er niets aan de hand is kan dat gebeuren (we hadden het van tevoren aangegeven)
maar ze zullen ook hun goede kantenb hebben hoor

MirandaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 14:38

Ik ben bij Juco geweest, maar omdat ik niet weet hoe mijn reu reageert op andere reuen als zijn teefje erbij is. Was hij liever niet welkom.. Ik ben daar wel eerlijk over geweest omdat ik het gewoonweg niet weet, maar ik hem wel goedgenoeg ken dat hij het niet gaat pikken.
In princiepe gaan ze nu naar Schagerbrug. Het is daar recent verbouwd en het type mens sprak me ook erg aan.. Zal het gewoon een keer mee moeten maken. Vind het al erg genoeg hihi...

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 08:07

Hebben ze ook een site die van Schagerbrug??

Zou voor mij een stukkie dichterbij zijn