tot ik op een dag een brief schreef aan Henny Huisman...(van de surpise show toen) ik schreef:
Lieve Henny Huisman,
Ik kijk altijd naar de surprise show en ik wil heel graag eenhond, ik wil al mijn speelgoed verkopen of aan de arme kindjes geven, ik hoef niet op vakantie en ik wil wel van paardrijden af als ik een hond mag.
ik sloeg dit op in Word onder de naam: Lieve Henny Huisman
mijn moeder vond dit raar en las mijn nog niet verstuurde brief, ze was zo onder de indruk dat ze met mijn vader naar een asiel ging, want ik wou alleen een hond uit het asiel die vond ik zo zielig. mijn ouders spraken een vrouw uit het asiel en die zei dat het best mogelijk zou zijn voor een kind van 10 om een grote hond uit te laten...
tot op een vrijdagavond zeiden mijn ouders: denise en anouk kom is naar beneden en ze zeiden: luister jullie mogen een hond, maar we beslissen niet te snel en 1 uit asiel en geen puppie.. ik was zo blij dat ik in tranen uitbarsten..
na half jaar in verschillende Asiels te hebben gezocht, belde mijn moeder een asiel in waalwijk, ze hadden wel een kort harige hond(voor astma) maar het was een weimaraner, hij was mishandeld en bang..
wij gingen kijken, mijn ouders vonden hem niet mooi en mijn zus oook niet maar ik moes en zou dr hebben, we gingen er mee lopen en ze was heel braaf, mee in de auto ging ook goed.
we mochten haar

we gingen op een training, slipketting training, het ging steeds slechter en de honden trainer sloeg haar en ze werd banger en banger, op een gegeven ogenblik beet ze een oude man uit de wijk, hij ging gelukkig niet naar de politie.
toen las ik een stuk over martin gaus, ik smeekte om haar te houden en op de training te gaan, we gingen in rotterdam op curcus 3 x per week vanuit oosterhout(bij breda) naar rotterdam, clickertraining het hielp super!! en ik trainte dag en nacht.
van een mishandeld bang hoopje hond, naar een enthousiaste blije allermans vriend!!!!
precies vandaag 6 jaar geleden.... haalde we haar op:
ze is naar schatting 8 jaar oud nu, en we hebben veel met haar mee gemaakt(goede en slechte) ze zal nooit met andere honden spelen, nooit reageren als een normale doorsnee hond, maar voor ons is ze TOPPIE