Vandaar zijn mooie versiersel

Sommige foto's lijken nogal op elkaar hoor haha!

Hij kan ook weer raar staan te kijken aangezien ik een zaklamp erbij hield waar die dol op is ( het lichtje

Hier de foto's!
Hier wat gekke!
Zoo dat was het weer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eejj schreef:aaaaaaah ! * zingt KEIHARD!!! lang zou Fe leven * dat die al weer 6 jaartjes is!ik weet nog bij school als puppytje! lief!
tot morgen xxx !
Xox schreef:Wij doen er IPO mee. Dus speuren, appél en pakwerk. We zitten bij een NBG vereniging dus ook mechelaars. De mijne is bijna IPO 1 klaar en de andere is nog pup
Xox schreef:LDRD: Inderdaad hij lijkt echt. Mooie hond. We hebben zelf een langhaar en een korthaar maar vindt de langhaar stiekem mooier![]()
Wij doen er IPO mee. Dus speuren, appél en pakwerk. We zitten bij een NBG vereniging dus ook mechelaars. De mijne is bijna IPO 1 klaar en de andere is nog pup
caramelfreak schreef:Xox schreef:LDRD: Inderdaad hij lijkt echt. Mooie hond. We hebben zelf een langhaar en een korthaar maar vindt de langhaar stiekem mooier![]()
Wij doen er IPO mee. Dus speuren, appél en pakwerk. We zitten bij een NBG vereniging dus ook mechelaars. De mijne is bijna IPO 1 klaar en de andere is nog pup
Aha dat doet mijn papa ook!![]()
Mijn papa heeft al meerdere keren op WK gestaan met zijn oude mechelaar, maar nooit gewonnen, wel al 2 x 3des ofzo!
Mss ken je hem Geert Verlinden met Utamarou Des Deux Pottois![]()
(( geen nood wij noemen hem Rico ))
En recordhouder van Belgish Kampioen![]()
Groetjes