Mn nieuwe hamhams!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Mn nieuwe hamhams!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 22:00

Jaaa!! Eindelijk dan foto's van de ukkertjes

Even kort:
Ze heten Leeloo en Coco. Leeloo is de pearl-kleurige en Coco de blauwe. Ze zijn op 19 oktober geboren en nu dus 7 weekjes oud Ik heb ze gekocht bij iemand die hamstertjes fokt in nieuwegein en heb ze nu 2 weekjes. Ze zijn echt super lief!!!

Hiervoor heb ik al vaker hamsters gehad, maar telkens uit de winkel. Deze zijn echt veel liever Ze zijn veel minder schuw, al helemaal handtam, hebben nog niet 1 keer gebeten, of zelfs geknaagd

Ook wilde ik er graag een keertje 2, dus nu heb ik 2 zusjes Voor de zekerheid heb ik een hok waar je een hekje tussen kan zetten voor het geval het echt niet gaat. Tot nu toe gaat het best wel goed Af en toe wat gekibbel, maar voor de rest gaat het prima. Wel valt het me op dat Coco dominanter is dan Leeloo. Ze slapen samen in één hokje een gisteren gaf ik ze wat fruit, maar Leeloo mocht het hokje niet uit voor dat Coco eruit mocht... Loopt wel los denk ik Het is nog niet zo erg dat ze echt gaan zitten vechten, af en toe hoor ik wat gepiep, maar dan blaas ik zachtjes naar ze en houden ze gelijk op. (Vooral 'snachts ) En dan hoor je gelijk de hele dag niet meer.
Dat blazen probeer ik ze n beetje aan te leren, dat als ik dat doe ze dus iets doen wat niet mag. Tot nu toe helpt t

Een paar dagen geleden heb ik ze wel even apart gezet, Coco bleef Leeloo maar pesten en het was de hele tijd gepiep. Er wat tussen gezet, ze konden elkaar niet eens zien. Ze waren wel gelijk een stuk zieliger, ze konden beiden in een slaaphokje liggen maar deden dat niet. Ze sliepen ergens in een hoekje. De dag er na heb ik ze weer bij elkaar gedaan en toen zijn ze gelijk met zn 2en samen het slaaphokje ingerend Nu pest Coco Leeloo ook een stuk minder

Maar goed....genoeg gel*lt.... hier de foto's

26 nov.
Afbeelding
Even wassen
Afbeelding

Afbeelding
Kan ik eruit klimmen??
Afbeelding
Deze is zo verschrikkelijk schattig!!
Afbeelding

30 nov.
AAAAH!!! Killerhamham!!
(Leeloo kwam haar hokje uit en ging zich even uitstrekken )
Afbeelding

1 dec.
Coco mocht even rondwandelen op mn bed
Afbeelding

6 dec.
Hallo daar...
Afbeelding
Afbeelding
Aaaah!
Afbeelding

7 dec.
Kiekeboe!
Afbeelding
Leeloo is al lekker aan t snoepen, ze vind dat ding echt lekker!!
Afbeelding
Even wat meepikken..
Afbeelding
Terug het hokkie in
Afbeelding
Waar is t hokje nou??
Afbeelding
Afbeelding
Leeloo ook even op mn bed
Afbeelding
Even lekker eten
Afbeelding
Is t lekker?
Afbeelding
Nog even wassen
Afbeelding
En klaar is kees
Afbeelding
Leeloo ook nog even eten
Afbeelding

Wat zijn ze lief hè?

Kuzz Jenn

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Mn nieuwe hamhams!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:01

Wat super snoepiG !

Sindbad

Berichten: 1860
Geregistreerd: 20-08-05
Woonplaats: Beerta (Gr)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:04

wat lief.. super schattig

maaike93

Berichten: 1784
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: The place to be.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:06

ach..wat een schatjes!! echt vet lief!

Mikkiej

Berichten: 4201
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Steenwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:22

aah wat lief!
alleen lijkt het me niet slim ze bij elkaar te zetten.. nu gaat het nog wel nu ze jong zijn maar als ze ouder worden kunnen ze gaan vechten..
verder lieve hamsies

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 22:52

dat dacht ik ook, maar heb het aan die vrouw gevraagd en die zei dat het bij 80% van de gevallen super gaat. Het zijn ook wel zusjes en zitten dus ook al vanaf hun geboorte bij elkaar (toen ik ze ging ophalen zaten ze met zn drieën in een hok). Daarom kijk ik het eerst even aan. Als het inderdaad niet lukt zet ik er een hekje tussen

Siggislief

Berichten: 14060
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:55

Wat een schattige foto's!
Liieve hamsta's heb je

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:03

Hey jen wat een lieffies!! ik ben zelf hamsterfan, maar helaas mag ik geen hamsters. Echt leuke foto's! Te schattig!

Lisanne1

Berichten: 2205
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Usselo -->> Enschede

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 23:54

Aah wat een schatje, veel plezier ermee .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:27

Goed dat je er een hekje tussen kan zetten, want het gaat vrijwel altijd fout.Ik schrok al, ik dacht dat je misschien syren bij elkaar had gezet, maar dat was gelukkig niet zo.
Met rusjes kan het goed gaan maar houd het echt goed in de gaten, je ziet nu al dat de een de baas is en de ander niks mag. Dat is al geen goed voorteken.

Calanddra

Berichten: 14122
Geregistreerd: 27-02-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 10:23

op t moment zitten ze weer even apart... ben vanacht n paar keer wakker geworden door t piepen. Dus ik dacht ik haal het slaaphokje even weg, voor wat meer ruimte. Maar ik heb eens zitten kijken en Coco achtervolgt Leeloo gewoon, en ze doet niet gemeen hr, maar ze zit r gewoon te treiteren... gevolg: ze zitten apart. Ik laat ze deze keer even wat langer apart...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:06

Mooie hamsters zeg
Veel plezier met hun

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:52

Bedenk wel dat als je ze eenmaal apart hebt gezet, je ze daarna niet meer bij elkaar in zetten.

halibut
Berichten: 1320
Geregistreerd: 23-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 18:26

Ik vind het geen slimme beslissing dat je er 2 hebt genomen... Maar je merkt vanzelf wel hoe lang het nog goed gaat. Het zijn hele leuke hams, veel plezier ermee