Foto's van de veeltepelmuizen op school! (en meer)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Foto's van de veeltepelmuizen op school! (en meer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 17:29

Ze zijn héél erg leuk

Afbeelding

Papa en mama samen eten Deze foto is door het glas gemaakt, dat rode wat je ziet is een weerspiegeling van een lampje op mijn camera)
Afbeelding

Een veeltepelmuisbabytje
Afbeelding

Duidelijk het mannetje
Afbeelding

Afbeelding

Een roborovski
Afbeelding

Twee hele dikke gerbils die op dieet zijn Dit is een stelletje die uiteindelijk babytjes moet produceren. Haha
Afbeelding

tan muis (is dit die van jou Corine? )
Afbeelding

Iemand thuis?
Afbeelding

Het mannetje voor ons fokproject! Heeft inmiddels een liefdevol huisje gevonden bij Claudia en hoeft dus niet meer naar de slangen.
Afbeelding

Nog een keer
Afbeelding

Foto van het vrouwtje waar we mee gaan fokken. Echt een enorm beest!
Afbeelding

De knaagdierenstelling (loopt nog verder door naar rechts)
Ze hebben hier geen drinkflesjes want die had ik er net allemaal afgehaald om schoon te maken
Afbeelding

Klein gedeelte van de cavia's
Afbeelding

Er zijn nog veel meer dieren maar ik had geen zin meer om foto's te maken.

En nu ben ik een foto van ons Knorretje vergeten.

Rosalie

Berichten: 447
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Gouda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 18:02

Huh? Wat voor school is dat dan, ziet er wel gezellig en goed verzorgd uit.

En trouwens, veeltepelmuisbabytje, haaa wat een heerlijk woord

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 18:05



Dit is op het AOC Terra in Groningen.

Myra87
Berichten: 2495
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 18:43

Nou, 1 ding is zeker, die beesten worden bij jouw daar wel goed verzorgt, op het AOC waar ik zit is het schandalig, de VMBO kinderen moeten ze elke dag verzorgen, laatst hebben we kooien verschoond, WATER gegeven, hadden die stakkers niet, voer werd gewoon in de bakken gegooid, schimmel zat in een vogen kooi, en er was een kwartel weg

Leuke foto's hoor

plotie

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 18:48

WHAAAAAAAAA wat lief !!!!!!!!!! :D:D

groetjes
xxxx

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:06

Draverlove schreef:
Nou, 1 ding is zeker, die beesten worden bij jouw daar wel goed verzorgt, op het AOC waar ik zit is het schandalig, de VMBO kinderen moeten ze elke dag verzorgen, laatst hebben we kooien verschoond, WATER gegeven, hadden die stakkers niet, voer werd gewoon in de bakken gegooid, schimmel zat in een vogen kooi, en er was een kwartel weg

Leuke foto's hoor

Wat raar. Bij ons heb je wel voer en uitmestbeurten. Drie keer per jaar moet je een bepaalde diersoort/ groep twee weken lang verzorgen. Ik heb nu dus twee weken de knaagdieren verzorgd. Van elke diergroep is een map met wat je elke dag moet doen. Op maandag worden alle hokken schoongemaakt en gedesinfecteerd. De rest van de week voer je elke dag, en op woensdag kwijgen ze bijv. appel, op vrijdag meelwormen enz. En daarnaast moet je ze elke dag vers water geven.
Dit alles wordt wel gecontroleerd en je krijgt er een cijfer op. Is dat niet voldoende dan kun je je diploma wel vergeten.

Mlies
Berichten: 14157
Geregistreerd: 23-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:14

Heey bekende beestjes

Leuke foto's

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:43

Veeltepelmuizen? Geil

Kims

Berichten: 977
Geregistreerd: 29-11-04

Re: Foto's van de veeltepelmuizen op school! (en meer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 21:45

foto 4 is echt geweldig!

Lieve fotootjes, heb een zwak voor kleine knaagdiertjes

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:45

Aah wat leuk sammm, ik mis mn oude schooltje idd en vind het dus heel leuk om nu even foto's te zien.
Die kleindierenwand staat er nog niet zo lang, voorheen hadden we daar allemaal planken met bakken. Was ook goed verzorgd hoor, maar dit staat stukken netter en is ook makkelijker te onderhouden.

Hoe gaat het met de fretjes? en met name met Guus ? ( de witte )

Siggislief

Berichten: 14071
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:54

Wat schattig

Die hamsters
Liieve foto's

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:23

SANEX schreef:
Aah wat leuk sammm, ik mis mn oude schooltje idd en vind het dus heel leuk om nu even foto's te zien.
Die kleindierenwand staat er nog niet zo lang, voorheen hadden we daar allemaal planken met bakken. Was ook goed verzorgd hoor, maar dit staat stukken netter en is ook makkelijker te onderhouden.

Hoe gaat het met de fretjes? en met name met Guus ? ( de witte )

Goed hoor, hij stinkt nog steeds even erg.

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 08:26

Wat een scheetje Ik zou zo weer een hamstertje nemen als ik deze poepies zie!

Tancreda4

Berichten: 24108
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:05

Ahhh, wat lief allemaal! Ze zijn ook gaaf, die neusjes, die pootjes... Alles Echte poepies!

ZIet er netjes uit daar!! Toppie hoor!

_Mars_

Berichten: 1081
Geregistreerd: 27-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 11:46

aahhgg leuk zeg!
Zien er lief uit!

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 12:09

Draverlove schreef:
Nou, 1 ding is zeker, die beesten worden bij jouw daar wel goed verzorgt, op het AOC waar ik zit is het schandalig, de VMBO kinderen moeten ze elke dag verzorgen, laatst hebben we kooien verschoond, WATER gegeven, hadden die stakkers niet, voer werd gewoon in de bakken gegooid, schimmel zat in een vogen kooi, en er was een kwartel weg

Leuke foto's hoor

waar was dit dan?
ik zit op AOC leeuwarden en daar word goed voor de dieren gezorgd, in beurten van zoveel.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 12:14

aaah wat lief bij ons op school heb je ook zo'n stelling met hamsters enz. en bij ons op school hebben we nu baby kwartels echt vet lief

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Re: Foto's van de veeltepelmuizen op school! (en meer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 15:02

Wat een leuke beestjes daar!
Ik zou me daar wel kunnen vermaken.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 17:04

Echt hele leuke foto's, en het ziet ook supernetjes uit.
Vooral dat wand, ziet er verzorgd uit

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 22:51

Zou best kunnen dat dat mijn muis is Maaike . Zat ze nog bij meer vrouwtjes in?
Nou ja, we gaan ze volgende week apart zetten, dan zien we wel . Hopen dat ze niet al zwanger is .
Die veeltepeltjes zijn echt lief!!

zonnebloem18

Berichten: 24866
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:48

Ik moet maar weereens bellen met het AOC ik heb in mijn rattenopvang een veeltepelmuis binnengekregen alleen ik vind het maar een raar beest misschien wil de school hem van me overnemen.

Leuke foto's trouwens, Pieter (de veeltepelmuis hier) is echt een heel stukje dikker.

Myra87
Berichten: 2495
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:13

Sammm schreef:
Draverlove schreef:
Nou, 1 ding is zeker, die beesten worden bij jouw daar wel goed verzorgt, op het AOC waar ik zit is het schandalig, de VMBO kinderen moeten ze elke dag verzorgen, laatst hebben we kooien verschoond, WATER gegeven, hadden die stakkers niet, voer werd gewoon in de bakken gegooid, schimmel zat in een vogen kooi, en er was een kwartel weg

Leuke foto's hoor

Wat raar. Bij ons heb je wel voer en uitmestbeurten. Drie keer per jaar moet je een bepaalde diersoort/ groep twee weken lang verzorgen. Ik heb nu dus twee weken de knaagdieren verzorgd. Van elke diergroep is een map met wat je elke dag moet doen. Op maandag worden alle hokken schoongemaakt en gedesinfecteerd. De rest van de week voer je elke dag, en op woensdag kwijgen ze bijv. appel, op vrijdag meelwormen enz. En daarnaast moet je ze elke dag vers water geven.
Dit alles wordt wel gecontroleerd en je krijgt er een cijfer op. Is dat niet voldoende dan kun je je diploma wel vergeten.

Mischien een goede tip voor onze school, ik vind dat echt bar slecht voor onze school, en dat is een AOC, belachelijk

Myra87
Berichten: 2495
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:14

rakkertje13 schreef:
Draverlove schreef:
Nou, 1 ding is zeker, die beesten worden bij jouw daar wel goed verzorgt, op het AOC waar ik zit is het schandalig, de VMBO kinderen moeten ze elke dag verzorgen, laatst hebben we kooien verschoond, WATER gegeven, hadden die stakkers niet, voer werd gewoon in de bakken gegooid, schimmel zat in een vogen kooi, en er was een kwartel weg

Leuke foto's hoor

waar was dit dan?
ik zit op AOC leeuwarden en daar word goed voor de dieren gezorgd, in beurten van zoveel.

AOC Sneek, wou dat ik naar LWD was gegaan, alles draaid daar om de paarden enzo, tuurlijk paarden zijn ook leuk, maar ik doe opleiding dierenverzorging, bij de paarden is alles in orde, maar bij de knaag dieren en kippen enzo is het schandalig