Aaaah, wat een cutieee Ons konijn heet Broer konijn. Misschien heb je daar wat aan. Willie wortel is ook wel vet trouwens.
Aaah wat een lieverdje. Hij heeft het nu gelukkig beter als bij die Welkoop als ik die verhalen van jullie hoor..
Haha hij was al ontsnapt Ben echt benieuwd wat het nou is [Bij de Welkoop vond de ene helft 't een mannetje, de andere helft was ervan overtuigd dat 't een vrouwtje was. Nouja, het zal straks wel wat beter te zien zijn ]En dinsdag even op zoek naar een leuk hok voor 'm.
Mlies schreef:En dinsdag even op zoek naar een leuk hok voor 'm. HAHA! Loopt ie nu gewoon los in je tuin?! Wihi! Dat huppeltje op dat filmpje! Maar ik vind Sammie ook wel een geinige naam hoor!
Haha nee Sam zit nu even tijdelijk in een grote plastic bak met zaagsel. Maar ik wil een leuk buitenhok voor 'm [En nee hij is niet zielig in zo'n klein hokje Hij heeft de hele garage al rondgehopst, en gisteravond de tuin dus hij krijgt genoeg beweging ]
haha, Mlies wat een naam weer konijn bij ons op stal heet Arnold overigens...over vage namen gesproken
Ooo hij is echt lief Ik vind het een mannetje want die zijn stoer Echt leuk, ik kom zo wel even kijken
Haha hij zit nu in het hok van de andere nijnen [die zitten nu in de tuin] en dat hok lijkt nu opeens enorm groot haha
Lief!!!Ohh goed dat je hem niet in zo'n veel te klein dierenwinkel hok stopt ! Hij lijkt op mijn overleden konijntje