Ik heb contact gehad met Amivedi, daar was hij niet als 'vermist' opgegeven, dierenartsen bellen leverde ook niets op, en briefjes in de supermarkt ook niet
Zometeen ga ik naar een dierenarts hier in de buurt om te kijken of hij geen chip heeft, dat is nog mijn laatste hoop op het terugvinden van de eigenaar (al ga ik me steeds meer afvragen of hij niet bewust gedumpt is
al kan ik niet snappen waarom iemand dat met zo'n katje doet...)Nu zit ik dus met een enorm lief katje, keurig zinderlijk, ontvlooit en ontwormt, maar ik kan hem zelf jammergenoeg niet houden (ik heb al een andere kat, ook een vondeling
), en twee is gewoon teveel. Dit weekend ga ik naar mijn ouders, mijn andere kat gaat dan gewoon mee (hij komt daar vandaan, dus hij loopt daar altijd zo binnen alsof hij nooit weggeweest is
) Het kleintje gaat naar een goede vriend van me. Ik heb er nog even over gedacht om hem naar het asiel te brengen, maar hou hem toch maar hier totdat ik iemand anders voor hem gevonden heb... (Ik heb het asiel gebeld en die vertelden me dat er op het moment veel kittens zitten, ben dan zo bang dat hij daar veel te lang zit..).Jullie voelen hem natuurlijk al aankomen: Wie is er nog op zoek naar een enorm schattig en lief katje van ongeveer 10-12 weken?? Het is een klein katertje, hij is wit, met grijze en zwarte vlekken. Foto heb ik nog niet, want ik heb even geen digi...
Ik kan er echt niet bij dat er niemand op zoek is naar dat kleintje... 
Maand of vier oud, misschien? Wij hebben net een poesje van die leeftijd, ze ziet er net zo uit
dat katje lijkt zoooo veel op mijn kitten