Te koop: Engelse bulldog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

swoeky

Te koop: Engelse bulldog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-05 22:46

wij hebben na lange tijd besloten om onze engelse bull te verkopen, dit omdat hij altijd vecht met onze andere hond en we dit niet langer aan kunnen zien, want dalijk gaat het echt een keer goed mis.

het is een reu, niet gecastreerd, die in november 3 jaar word.

verder is hij waaks, goede conditie,gezond,heel erg lief tegen mensen, kinderen en andere dieren zoals katten en paarden (gaat soms mee naar de pony). ook met uitlaten kan je hem los laten lopen en hij volgt je letterlijk als een hond. ook kan hij buiten wel met andere honden overweg.

wij zoeken een goed tehuis voor hem, dat komt op de eerste plek.

baroen

Re: Te koop: Engelse bulldog

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 23:41

ik denk dat je dit beter op een ander forum kunt plaatsen, speciaal hond gericht, niet dat hier geen mensen met honden verstand zitten, maar zeker een hond met een geschiedenis moet je niet zomaar aanbieden.... kijk eens op www.hondenforum.nl ... is ook een rubriekje voor herplaatsers...

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 00:03

dank je voor de tip, maar ik had zoiets van niet geschoten is altijd mis, en ik had ook de gedachten van hier zitten dierenliefhebbers.

maar ik ga nu even daar kijken

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 00:08

swoeky schreef:
dank je voor de tip, maar ik had zoiets van niet geschoten is altijd mis, en ik had ook de gedachten van hier zitten dierenliefhebbers.

maar ik ga nu even daar kijken

dat snap ik wel, maar ik zou, als ik een hond moet herplaatsen, direct een gerichte plek opzoeken... vandaar

wel even aanmelden op het honden forum he...anders kun je niks plaatsen

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 00:11

is niks daar om eerlijk te zijn, heel weinig reacties op de honden die er staan voor herplaatsing. ga even wat anders zoeken, heb hem nu ook op slhh staan en op hondenland.nl

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 06:20

swoeky schreef:
is niks daar om eerlijk te zijn, heel weinig reacties op de honden die er staan voor herplaatsing. ga even wat anders zoeken, heb hem nu ook op slhh staan en op hondenland.nl

?? oh je wilt hem ook nu en per direct kwijt? tja... ik denk het belnagrijker is om een goed tehuis te vinden dan om hem aan een minder geschikt adres aan te bieden,je hebt je niet eens aangemeld daar, en nee er zijn geen of weinig aanmeldingen daar op herplaats dieren omdat dat veelal via email of prive gebeurt, wat wil je nou een goed tehuis of een goed bdo, sjonge jonge zeg....

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 06:43

Probeer hem anders te herplaatsen via de rasvereniging.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 07:18

natuurlijk wil ik een goed tehuis voor hem en ja hij moet ook wel snel weg omdat het vechten steeds harder gaat, maar zoals in mijn bericht staat, goed tehuis op de eerste plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 07:54

swoeky schreef:
......goed tehuis op de eerste plek.

Dan heb je ook wel een beetje een ongelukkige titel gekozen. Nu benadruk je juist het commerciele element. Ik zou persoonlijk nooit reageren op mensen die beginnen over geld voor hun huisdier. maar dat wil niet zeggen dat ik er geen geld voor over heb......
Succes met je herplaatsing. Het zal nog niet meevallen zo vlak voor de vakanties.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 10:55

Omdat de bulldog verkocht is zet ik hier maar een slotje op.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:21

En na overleg met Swoeky is het slotje er weer af

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 11:30

dank je

jackie is verkocht , hij is naar belgie toe, naar een boerderij. waar ze ook nog een bulldog teef hebben zitten.

hij mag heel de dag lekker in en rondom het huis lopen, als waakhond

toen die mensen kwamen kijken deed hij net alsof hij ze al jaren kende, normaal moet hij niks weten van mensen die hij niet kent. maar bij deze mensen was hij zelfs blij hij liep ook zo met ze mee en sprong ook zo de auto in ik had nog wel verwacht dat hij zou omkijken maar nee hoor

ik weet dat hij het daar goed heeft, maar ik wist niet dat ik hem zoveel zo missen

als het goed is krijg ik vandaag een mailtje van ze met foto's van beide bullen dus ben benieuwd

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:34

hoi wat je ook kan doen is even op de site www.bulldogsonline.nl kijken en daar staat een tel.nr.op van grace en rien grift en die doen aan herplaatsen van engelse bulldoggen,als je die belt dan zoeken zei ook voor je naar een goed tehuis,zei hebben ook een wachtlijst van mensen die dus graag een herplaatser willen.

gr.natascha

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 11:36

lieve schat , hij is verkocht

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 12:12

oh ik zie dat onze berichten zich hebben gekruist,nou veel sterkte met met het verwerken van je verdriet ik kan indenken dat je hem mist want het zijn natuurlijk wereld honden,maar als je steeds vechtende honden in huis hebt dat heb je er goed aan gedaan om er 1 weg tedoen hoe pijnlijk het ook is,maar wil je toch meer weten over de engelse bulldog dan moet je maar eens kijken op www.bulldogforum.nl

nou nogmaals sterkte

gr.natas

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 12:16

dank je wel