Net zat ik achter de pc, normaal kondigt ze zich aan als ze binnen komt (jankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alina schreef:Dan had je eigenlijk geen kat moeten nemen...
Dit zit gewoon in de natuur van het beestje, hij kan er niets aan doen dit is gewoon zijn instinct.
Ik heb thuis ook zo'n moordenaar (motto: als het beweegt kan het dood) en zij heeft mijn hamster vermoord (kop stak alleen nog door de tralies), vissen, eenkhoorns, konijnen, mollen, muizen, vogels, alles...
Ik heb hier een "opvang-kooitje" staan voor de sneue exemplaren (alleen de muizen) de vogels redden het eigenlijk nooit (99,9%) een vogel sterft nl ook snel door stress.
Klinkt misschien erg banketstaaf, maar je kunt hem de vogel beter laten houden, op deze manier is hij snel dood, pak je hem af, dan heeft hij nog uren/dagen pijn, maar sterft uiteindelijk toch wel.
En nogmaals, katten zijn hiervoor op de wereld gezet, dit is wat ze doen...
Succes!
Alina schreef:Ik heb thuis ook zo'n moordenaar (motto: als het beweegt kan het dood) en zij heeft mijn hamster vermoord (kop stak alleen nog door de tralies), vissen, eenkhoorns, konijnen, mollen, muizen, vogels, alles...
gouda schreef:Het gaat mij nog geen eens echt om de bende. Kan het gewoon niet aanhoren en aanzien dat zo'n diertje de lucht in gegooid word en ermee gespeeld word tot het langzaam sterft op gruwelijke wijze.
Katja schreef:Wat bij de mijne wel iets scheelt is zorgen dat hij goed eet, hij is nogal kieskeurig en als het eten hem niet aanstaat gaat hij zelf wel iets halen.