Gezin zoekt leuke hond.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Gezin zoekt leuke hond.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 08:07

Voor ons gezin met 2 kids (9 en 12) en een full-en partime werkende ouder zoeken wij een kleine hond, liefst een reu.
Al dan niet ras niet belangrijk, karakter wel.

Wij willen graag een zindelijk en sociale hond, die straks lekker los kan lopen, halve dag (ruim) alleen kan zijn en het leuk vindt mee te gaan in de auto. En die past in een gezin. We hebben geen andere huisdieren.
Wij willen liefst een klein slag hond.

Wij bieden:
Veel aandacht, wij wonen aan een groot grasveld met hondenuitlaat- en losloop plekken, vlakbij recratieplas.

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 11:03

Kijk eens op www.dierenasiels.com .Ik heb nu een paar maanden een hartstikke lieve, leuke golden retriever die uit het asiel komt. Ben er helemaal blij mee! Er zitten echt wel hele leuke honden tussen in het asiel, gewoon gaan kijken!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 13:48

We gaan morgenmiddag ook kijken in een asiel hier in de buurt, we hebben de site idd al ontdekt.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:23

Op marktplaats worden ook veel honden aangeboden die om een of andere reden wegmoeten. Daar zou je ook eens op kunnen kijken.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:46


Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:45

Veel plezier morgen! Ik hoop dat je een leuke hond kan vinden. En als je er bij jou in de buurt geen kan vinden, dan misschien wel ergens anders, ik heb er ook 2 uurtjes voor gereden. Dat was het zeker waard!

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:19

ik wil ook een hond maar dan een puppy
of kan je die ook in het asiel krijgen? Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:38

Vaak wel hoor. Zijn genoeg mensen die ondoordacht aan een puppy beginnen, om er vervolgens achter te komen dat er toch wel heel veel tijd en werk in gaat zitten.
Dus je zou even kunnen kijken.

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:42

ja zeker weten even op de site kijken
wat we kunnen alleen een puppy nemen omdat, we een papegaai hebben en zo leert dat hondje dat onze papegaai de baas is in huis en niet hij anders gaan ze ruzieen snap je? Lachen

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 07:58

Chita schreef:
Veel plezier morgen! Ik hoop dat je een leuke hond kan vinden. En als je er bij jou in de buurt geen kan vinden, dan misschien wel ergens anders, ik heb er ook 2 uurtjes voor gereden. Dat was het zeker waard!


Het wordt vrijdag of maandag. I kind moest te lang naar school helaas om op tijd in het asiel te zijn. Hier is het a.s week pas vakantie.
In ons asiel moet je 3x terugkomen voor je er 1 mee krijgt.

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 11:44

Citaat:
In ons asiel moet je 3x terugkomen voor je er 1 mee krijgt.


Dat vind ik echt super! Helaas ging dat bij ons wel anders. Ik had 's ochtends gebeld dat ik eraan kwam. Toen ik er was heb ik even gewandeld, dat kon maar heel kort omdat ze veel te dik was en geen conditie had. Toen heb ik haar gelijk meegenomen.
Er is echt helemaal niks gevraagd, voor hetzelfde geld hadden we 's ochtends gedacht we nemen een hondje en hem 's middags opgehaald om er een week later achter te komen dat het toch wel veel werk is.
Wij hadden een paar weken eerder onze vorige hond in moeten laten slapen en wisten wat het inhoud, maar dat wist het asiel niet. Ze hebben niks gevraagd, ook niet of we fulltime werkte, hoe we woonden, of we honden gewend waren etc. Binnen 5 minuten zat ze in de auto.

Laat even weten hoe het geweest is!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 11:53

Ja ik ga eerst met de kids en dan ook nog met mijn (v)echtgenoot, niet echt dol op honden.....

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 19:46

Vandaag met de kids naar het asiel geweest. De honden waren of te groot of te oud of te moeilijk....verder speuren dus.

sandorra

Berichten: 4027
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:33

kijk hier eens : www.ceesbosker.nl
Zijn mijn overburen en hebben op dit moment een nest pups. Er is nog 1 reu en 2 teven beschikbaar.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 21:52

Ik ben er wel achter dat ik een Jack Russell(achtig) hondje wil, en liefst geen pup.

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:56

@ Chita!!


heb je die hond nog niet zo lang..?
want dan kan het goed zijn dat we daarvoor nog op de site aan het kijken waren!! *LOL*

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 22:25

ik heb haar sinds begin augustus. Het is een golden en komt uit terneuzen.