Reddingsactie...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wendy15

Berichten: 11093
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Reddingsactie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 19:39

Zit ik vanmiddag lekker te computeren, komt er ineens een hond de tuin in rennen en springt bovenop mijn kat. Dus hond weggejaagd, maja, kat was ondertussen weg. En echt nergens meer te bekennen. Rondjes gelopen, zoeken, met eten rammelen.. niks.. Gaat m'n moeder net nog even buiten kijken, hoort ze hem ineens heel zielig miauwen. Dus wij zoeken... Zit ie in een boom en durft er niet meer uit. Dus wij ladder gehaald en kat uit de boom gered. Tis toch ook eigenlijk een dom beest, maja. Hij had verder gelukkig niks en die hond is weg..
Ik snap trouwens nog niet hoe die hond bij ons in de tuin is gekomen. Onze tuin is wel gewoon 'open' (oftewel het hekje is kapot) maar hij moet helemaal zijn omgelopen en er was nergens een baasje te bekennen.
Naja, moest het ff kwijt..


Belker

Berichten: 15294
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:58

Verplaatst naar Beestenboel

Fiesta, freiberger, what else?

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:58

Dat had ik ook laatst, de kat van de buren gaat aldoor hier heen omt e spelen emt onze hond, maja soms klimt hij een boom in, en durft er niet emer uit... ben ik om 10 uur `savonds die boom ingeklimd(op blote voeten Bloos ) en die kat eruit getild, en hem even naar huis gebracht Lachen Gelukkikg waren de baasjes blij hem weer te zien Knipoog

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BulletjeBeer, Facebook, Larissa123, MyChoice en 79 bezoekers