Hoeveel levens kan een kat hebben :?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Hoeveel levens kan een kat hebben :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 20:08

Dat vraag ik me wel eens af, als ik naar FLuffy kijk...
Jemig, wat is dat katje al vaak 'bijna-dood' geweest... Het is ook zo'n muts ook Tong uitsteken

Katertje van 2 jaar, harstikke lief ding en woont op de boerdrij. Kom je aan, dan wordt hij helemaal gek: Kroelen, kroelen en nog meer kroelen...
Zo is hij al verschillende keren voor de fiets gesprongen, en zo bjina overgereden...

Hoevaak rent hij wel niet onder paarden door?! En hoevaak is hij wel niet bijna onder de hoeven van Otto verdwenen?
Het is een schatje, maar hij vergeet nog wel eens het verschil tussen een groot paard van 165 en een mens... Sta je het paard te borstelen, vind Fluf dat hij niet genoeg aandacht van ons krijgt, gaat hij kroelen... En nee, niet enkel met jou benen, nee, hij gaat ook kopjes geven aan de achterbenen van Otto... Nou, je kunt dan wel raden wat er gebeurt! Het is nog een gelukd at we Fluf nooit hebben zien vliegen, al scheelt het weinig aangezien Otto natuurlijk niet van zulk soort dingen gediend is Schijnheilig

Hij is al zo vaak ook bijna overgereden door de tractor, door de kruiwagen...

En hij is zelfs eens in een emmer net gekookt water gesprongen Bloos!
Wij maken in de winter altijd thee voor de paarden - hele emmer vol water zetten en dat laten afkoelen... Fluf wilt op de kast springen,m aar natuurlijk glijdt hij er weer met een rotvaart van af, zo "plons!" in de emmer gloeiend heet water Bloos!

Die kat heeft al zooooo veel levens verspeelt, het verbaast me echt nog steeds adt hij er nog niets aan heeft overgehouden!
Het enigste wat ooit is gebeurd s dat Otto eens op een klein velletje van Fluf z'n pootje stond...

Nog meer katten die zo met hun levens spelen?! Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:07

Zoo... die heeft indd heel veel geluk Bloos! Ik hoop voor hem dat dat ook zo blijft, want het lijkt me zo te lezen wel een heel leif beestje Lachen

Ach ja, wij hebben ook zo'n trien.. Clown Probleem is alleen dat dat beest nergens van onder de indruk is. Zo wandelt (met de nadruk op wandelen) mevrouw rustig over straat en wandelt rustig voor auto's, fietsers, voetgangers langs. Die dan nog net op tijd kunnen remmen..
Honden die achter haar aan willen om d'r te pakken? No problemo , dan vallen we toch gewoon aan? Wij zijn toch groter en sterker dan die hond Schijnheilig
Deze dame is inmiddels ook 2 (zou het aan de leeftijd liggen? Haha! ) jaar, hartstikke lief, maar verschrikkelijk eigenwijs.. Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:01

Onze katten zijn niet van die waaghalsen. Die liggen alleen maar te slapen, vreten en spelen.
Onze eerste kat speelde wel met zijn leven en overleefde het niet. Die kreeg anorexia om de 1 of andere vage reden. De artsen konden geen oorzaak vinden. Hij is op 4.5 jarige leeftijd overleden. Dan heb ik liever dat ze zich ruig de dood injagen dan dat ze langzaam weg liggen te teren.
We hebben nu 3 katten waarvan 1 ondeugd. Wie weet ontwikkelt die zich nog wel tot bungee jumpende waaghals Haha!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:08

hihi dit komt we allemaal wel bekent voor ja Tong uitsteken Lachen
denk dat ze heel veel levens hebben Knipoog