hond "huilt"

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

hond "huilt"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-04 19:38

Mijn hond is vanaf dat we terug zijn van het wandelen heel onrustig en huilt regelmatig (als een wolf).
Verder loopt hij rondjes door het huis en kijkt continu naar het plaffond.
Hij is wel mobiel en heeft ook een gezonde eetlust, dus ik denk niet echt dat hij ziek is.

Weet iemand wat dit kan zijn? Ik begin er nu een beetje kriegel van te worden namelijk. Is het soms volle maan??????


Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:22

ik zou het niet weten maar ik zou toch even je dierenarts bellen voor de zekerheid...Die zou wel weten wat er is denk ik...

Ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen. Wie het noodlot zal ontmoeten kan het nooit meer doen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 18:34

Ik ben er achter wat het is.
Meneer is................................verliefd. Oei mijn kleine lieve pupje wordt nu toch wel echt een grote hond Haha!
Nooit geweten dat een loops teefje zo'n inpackt kan hebben op een reu. Gelukkig duurt het maar een paar dagen.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:28

Wees blij dat jouw hond alleen maar huilt.
Ik heb er een gehad die niet meer wilde eten en helemaal ziek werd als er een teefje in de buurt loops was. Wat is die hond opgeknapt na castratie!
Huilen gebeurt hier ook wel zonder loopse honden in de buurt. Dan begint er eentje en voor je het weet zitten er zes honden te huilen. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hanneke_68, winnetou4502 en 36 bezoekers